فریده غلامی بهترین روانشناس آنلاین در تهران

فریده غلامی بهترین روانشناس آنلاین در تهران فریده غلامی بهترین روانشناس آنلاین در تهران استاد دانشگاه، مشاور فرزند پروری کودک و نوجوان، درمانگر اختلالات شایع…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فریده غلامی بهترین روانشناس آنلاین در تهران

فریده غلامی بهترین روانشناس آنلاین در تهران استاد دانشگاه، مشاور فرزند پروری کودک و نوجوان، درمانگر اختلالات شایع کودکان، مدرس تربیت جنسی کودک و نوجوان می باشد و جزوه با تجربه ترین روانشناسان خانم شناخته شده است. اگر تمایل به داشتن آسایش بیشتر دارید حتما مهارت های فرزند پروری را با فریده غلامی بیاموزید.

این خانم روانشناس کلیه ی روش های مربوط به فرزند پروری را به زبان ساده بیان می کند و باعث می شوند که شما متوجه شوید که هر رفتاری که با کودک تان می کنید عواقبی در آینده به دنبال خواهد داشت در واقع کودکان گوشه گیر، مهرطلب و بدون اعتماد به نفس و غیره… نتیجه ی رفتار اشتباه بزرگسالان با کودکان است.

هر چه سعی کنید فرزندانتان را بهتر درک کنید رابطه تان با آن ها بهتر خواهد شد. شادی کردن حق بچه هاست آن ها در هر سنی نیازمند بوسه و نوازش شما هستند تنها با مشاوره و کمک گرفتن از یک روانشناس با تجربه بهترین رفتار و واکنش ها را با اعضای خانواده خود داشته باشید.

شما با تشخیص زود هنگام زمان طلایی را به دست آورده و کودک را از خطرات احتمالی دور می کنید در واقع یکی از ساده ترین راه هایی که می توانید با توجه به آن ها متوجه زمان مراجعه به روانشناس شوید می توان به اضطراب، افسردگی  پرخاشگری، انزوا و غیره… در کودک  اشاره کرد که هر یک از این خصلت ها در بعضی سنین طبیعی است. 

روانشناسی کودکان و نوجوانان از تخصص ها و گرایش های روانشناسی محسوب می شود و هدف اصلی آن ها درک و فهم، تشخیص، پیشگیری و درمان مشکلات رشدی، رفتاری و هیجانی آن ها و بعضا خانواده های آن ها است.

با مشاهده ی دقیق رفتار های فرزند تان البته به صورت آگاهانه نه به صورت وسواس گونه مراقب کودک، نوجوان و جو خوانده تان باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره آنلاین با تعیین وقت قبلی با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۲۸۴۸۷۱۶

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فریده غلامی بهترین روانشناس آنلاین در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه