فرو ش بهترین قهوه گانودرما در همدان

فرو ش بهترین قهوه گانودرما در همدان قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی به صورت پودر فوری است که حاوی پودر قهوه و عصاره قارچی به نام…
شهر
همدان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فرو ش بهترین قهوه گانودرما در همدان

قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی به صورت پودر فوری است که حاوی پودر قهوه و عصاره قارچی به نام «گانودرما» است. قارچ گانودرما خواص درمانی دارد و به نام‌های «قارچ جان‌افزا»، «رِیشی» یا «لینگژی» هم شناخته می‌شود. در ساخت این قهوه از مواد دیگری مانند: شکر، مکمل قهوه و گیاهان دارویی هم بهره می‌برند. گفته می‌شود که این قهوه‌ی جذاب هم مفید است و هم علاوه‌بر مزایای زیادی که دارد در ترک و کم‌کردن قهوه‌ی مصرفی عادی به شما کمک می‌کند. یعنی دیگر قهوه عادی مصرف نمی‌کنید، اما انرژی‌ مورد نیاز از قهوه را، «گانودرما» در اختیارتان قرار می‌دهد.مصرف این قهوه باعث افزایش ایمنی بدن، کمک به کاهش وزن، رفع خستگی، تقویت حافظه، افزایش انرژی و بنیه، کاهش کلسترول، کاهش التهاب و استرس، معکوس‌کردن فرایند پیری و بهبود گردش خون می‌شود. ضمن اینکه منبعی غنی از آنتی اکسیدان است.گانودرما» به درمان فشار خون بالا و مشکلات قلبی کمک می‌کند،وجود مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان در این قهوه باعث تقویت سیستم ایمنی می‌شود و به این دستگاه کمک می‌کند تا با ویروس‌ها و باکتری‌ها بجنگد.

یکی از مجموعه های دارنده قهوه گاندورمای اصل مجموعه ای می باشد که شماره ایشان را در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد. این مجموعه دارای با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع این قهوه هستند.این مجموعه در زمینه فروش قهوه گتنودرما در همدان به صورت گسترده فعالیت درد و با ارائه بهترین خدمات در کیفیت و قیمت مناسب محصولات خود توانسته است مشتریان زیادی داشته باشد و شما عزیزان با خیال آسوده برای خرید این نوع قهوه به این مجموعه مراجعه کنید

برای سفارش این قهوه ی مقوی و پر مزایا با شماره ی زیر تماس حاصل فرمائید:

۰۹۲۱۷۴۸۶۶۲۵

خواص گانودرما

قارچ گانودرما به عنوان قارچ ریشی هم شناخته می شود یک قارچ با طعم تلخ است که برای هزاران سال در طب سنتی چینی ها در درمان شرایط مختلف به کار رفته است.  این قارچ که جزو قلیایی ترین مواد غذایی در جهان است، ارزش تغذیه‌ای بسیار زیادی دارد و پیشینه استفاده از این قارچ در طب سنتی به بیش از ۲۰۰۰ سال پیش بازمی‌گردد.  نام علمی آن گانودرما لوسیدوم است و گونه ای از قارچ های قرمز محسوب می شود. هم ساقه و هم کلاهک این قارچ در برگیرنده موادی به نام بتاگلوکان هاست که می تواند قدرت سیستم ایمنی را بهبود ببخشد.

افراد ثروتمند در دوران باستان از این قارچ شگفت انگیز به امید آرامش استفاده می کردند. در حال حاضر به این قارچ پادشاه گیاهان گفته می شود. گانودرما می تواند سلامت و طول عمر افراد را بیشتر کند. این قارچ سال هاست که در طب چینی برای درمان بیماری های مختلفی همچون درد بدن، سرطان و بیماری کبدی مورد استفاده قرار می گیرد.

گانودرما لوسیدوم یک قارچ بزرگ و سفت است که برای درمان شرایط مختلفی از آن استفاده می شود. این قارچ که با نام لینگژی هم شناخته می شود می تواند مزایای مختلفی بر روی سیستم ایمنی، سیستم قلبی عروقی و غدد مختلف مانند پروستات داشته باشد. اگرچه برای این قارچ عوارض خاصی گزارش نشده است اما باید بدانید برای چه بیماری هایی از این قارچ استفاده می کنید و قبل از مصرف قارچ گانودرما با پزشک خود مشورت نمایید. این قارچ می تواند با برخی داروها تداخل ایجاد کند.

این قارچ برای مشکلات روحی و نورولوژیکی متعددی هم تجویز می شود. قارچ گانودرما در رنگ های مختلف وجود دارد اما گونه قرمز رنگ آن بیشتر از سایر گونه ها کشت و مورد استفاده قرار می گیرد. قارچ ریشی برای پخت و پز استفاده نمی شود زیرا طعم تلخ بسیار تندی دارد. شما نمی توانید این قارچ را در سوپرمارکت ها یا فروشگاه ها بیابید. این نوع قارچ تنها برای مقاصد پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. قارچ گانودرما در ابتدا در حیات وحش رشد پیدا می کرد اما در حال حاضر در مزارع  و زمین های خاصی کشت می شود. این قارچ به کمک روش کشت بافت رشد داده می شود. این فرآیند از تکنیک جداسازی سانتریفوژی برای حفظ مواد مغذی موجود در قارچ استفاده می کند.

اما یکی از مهم ترین خواص قارچ گانودرما که استفاده از آن را به شدت برای افراد مهم کرده، تقویت دستگاه ایمنی بدن است. همان طور که اطلاع دارید دستگاه ایمنی بدن با استفاده از گلبول های سفید شکل می گیرد و این مساله نشان می دهد که مصرف قارچ گانودرما تا حد بسیار زیادی می تواند عملکرد گلبول های سفید را تقویت کند.قارچ گانودرما مسیر التهاب در گلبول های سفید را تشخیص می دهد و سعی در تغییر این مسیر التهاب دارد به همین دلیل این اقدام باعث می شود که عملکرد و نقش گلبول های سفید در رابطه با تقویت دستگاه ایمنی بدن بسیار بهتر شود.

فرو ش بهترین قهوه گانودرما در همدان

خواص قهوه گانودرما

قیمت قهوه گانودرما

خرید قهوه گانودرما

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرو ش بهترین قهوه گانودرما در همدان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه