فروش کش قیطانی در تبریز

فروش کش قیطانی در تبریز کش ها از جمله وسایلی می باشد که در زمینه های مختلف کاربرد های فراوانی را دارا می باشند و…
شهر
تبریز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش کش قیطانی در تبریز

کش ها از جمله وسایلی می باشد که در زمینه های مختلف کاربرد های فراوانی را دارا می باشند و در ساخت کش های مختلف از نخ اسپاندکس استفاده می شود. این نخ علاوه بر دارا بودن پلی استر، کش نیز دارد که یکی از دلایل مهم کشسان بودن کش ها همین ویژگی می باشد. یکی از انواع کش ها، کش قیطانی می باشد . کش قیطانی یکی از انواع کش های ما سوره ای می باشد که ضخیم تر هستند و کاربرد هایی مانند کش سر و … دارند . کش های قیطانی لاکرا تولید شده از بهترین و مرغوب ترین نخ و کش های موجود در بازار می باشند که کشسانی بالایی دارند.

از جمله کاربرد های کش قیطانی می توان در :

  • درست کردن ماسک های پزشکی

  • دوخت لباس های بچه گانه

  • کار های تزئینی

  • ساخت زیور آلات زیبا

کش های قیطانی دارای انواع مختلفی هستند مانند :

  • کش های قیطانی: زری دار که این کش ها دارای چند رشته به نام مغزی هستند که یک نوع نخ زرد روی آن وجود دارد

  •   کش قیطانی ضخیم: که مانند کش قیطانی زری دارای مغزی و کشی که دور آن تابیده شده است می باشد و به صورت قرقره ای و در رنگ های مختلف موجود می باشد و دارای کاربرد هایی مثل دستبند ها و لباس های بچه گانه و … می باشند

  • کش ساده قیطانی: متوسط که دارای چند نخ مغزی که نخ به دور آن ها پیچیده شده و نازک تر از تمام کش های دستبند ها می باشد و در رنگ بندی های مختلف موجود می باشد.

فروش کش قیطانی در تبریز

باید توجه داشته باشید که این کش ها را از چه کسی و چطور فروشگاهی تهیه می کنید و آیا این کش های مورد نیاز شما کیفیت و خاصیت مورد نظر را دارا هستند یا خیر. زیرا برخی فروشندگانی که فقط به فکر در آمد از این مسیر می باشند می توانند کلاهبرداری کنند و کش های پوسیده را به همراه کش های سالم قاطی کرده و برای مشتری بفرستند.پس توجه داشته باشید که این کش ها را از کجا تهیه می کنید.

یکی از مهم ترین پیشنهادات ما به شما عزیزان برای خرید کش های مورد نیاز تولیدی رحمانی می باشد که دارای بهترین ، با کیفیت ترین و مرغوب ترین کش های موجود هستند و آماده ی عقد قرار داد با همه ی تولیدکنندگان در تمام زمینه های تولید ماسک، تولید لباس های بیمارستانی، تولیدی های مختلف لباس و لوازم تزئینی می باشند.تولیدی رحمانی دارای کش های قیطانی با کیفیت های بسیار بالا و صددرصد تزئینی و فروش در متراژ های بالای 1100 متر و در هر کیلو سایز های 2 میل ، 2.5 میل و 3 میل موجود می باشد و هم چنین سایز های 0.5 سانتی با کیفیت های بسیار خوب و بالا در هر 450 کیلو موجود می باشد.

برای تماس و مراجعه به تولیدی رحمانی می توانید با شماره تلفن 09038269712 تماس حاصل فرمایید هم چنین آدرس برای مراجعه حضوری : تبریز ، رو به روی پالایشگاه تبریز، کوی روشن، بن بست سهند می باشد.

امیدواریم خریدی خرسند و پر بار داشته باشید.

با مدیریت اقای رحمانی

09038269712

فروش کش قیطانی در تبریز

تولید کش قیطانی

فروش کش ماسک

تولید انواع کش

قیمت کش قیطانی ماسک

تولیدی کش قیطانی

خرید کش قیطانی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش کش قیطانی در تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه