فروش کارت خوان سیار در مشهد

فروش کارت خوان سیار در مشهد دستگاه کارت خوان یا به اصطلاح عامیانه پایانه فروش دستگاهی است که این امکان را برای شما فراهم میکند…
شهر
مشهد
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش کارت خوان سیار در مشهد

دستگاه کارت خوان یا به اصطلاح عامیانه پایانه فروش دستگاهی است که این امکان را برای شما فراهم میکند که در هرمکانی که باشید با استفاده از کارت عابر بانک خود وجه مورد نیاز را بابت خرید کالا به فروشنده پرداخت کنید ! در این صورت این مبلغ از حساب بانکی شما کم میشود و دیگر لازم نیست مبلغ زیادی از وجه نقد را همیشه با خود حمل کنید !از امکانات جالب این دستگاه این است که میتوانید هرزمان که خواستید از حساب بانکی خود موجودی بگیرید یا اینکه قبوض ماهیانه خود را با آن پرداخت کنید.

استفاده از این دستگاه در پایانه های فروش بسیار ساده است فقط کافی است شما کارت خود را داخل دستگاه بکشید و مبلغ مورد نظر را وارد کنید و تایید بزنید و بعد از آن هنگامی که رمز کارت بانکی خود را شخصا وارد کردید این مبلغ از حساب شما کسر میشود!تمام این مراحل در طی چند ثانیه تمام میشود و بعد از تمام شدن دستگاه 2رسید تایید یکی مربوط به خریدار و دیگری مخصوص فروشنده میدهد!

مهدی عطایی مسئول فروش کارت خوان سیار در مشهد می باشد که بهترین و با کیفیت ترین دستگاه کارت خوان را در اختیار شما قرار می دهند.

به طور کلی استفاده از دستگاه کارت خوان مزایای بسیار زیادی دارد. در ادامه به برخی از این مزایای عالی اشاره خواهیم کرد:

  • دارنندگان کارت میتوانند مبلغی را که باید بابت خرید کالا یا استفاده از خدمات بپردازند بدون پرداخت وجه نقد یا چک از طریق کارتخوان پرداخت کنند.

  • دارندگان دستگاه کارت خوان نیز میتوانند به جای دریافت وجه نقد ازمشتری با کشیدن کارت حساب بانکی خود را در هر لحظه شارژ کنند که این راه از لحاظ امنیتی نیز بهتر است چراکه به جای موجودی صندوق حساب بانکی افزایش می یابد و وجه نقد کمتر در اختیار سارقان قرار میگیرد.

  •  در فروشگاه ها فروشندگان از شمردن پشت سرهم پول به مبلغ زیاد یا کم راحت میشوند.

  • مشکل برگشت پول خرد یا درشت به مشتری وجود ندارد.

  • هزینه و دشواری حمل پول در ساعات پایانی روز و پرداخت آن به بانک از بین میرود.

  • اسکناس یکی از مهمترین عوامل انتقال آلودگی و بیماری است که با استفاده از کارتخوان این مشکل نه برای فروشنده ایجاد میشود و نه خریدار .

  • با استفاده از دستگاه کارت خوان شما مجبور به قبول وجه نقد بالا یا چک از طرف مشتری نیستید که این کار خطز و ریسک پذیرش چک و پول تقلبی را ازبین میبرد

فروش کارت خوان سیار در مشهد توسط اقای مهدی عطایی صورت می گیرد اگر مایل به خرید هستید، بهترین گزینه برا شما خواهت بود. به طور کلی استفاده از دستگاه کارت خوان برای انتقال و دریافت وجه و سایر فعالیت ها روشی به مراتب کمتر و اطمینان بخش تر از پول نقد خواهد بود. از آنجایی که امروزه اکثر مردم با استفاده از کارتهای بانکی کارهای خود را انجام می دهند و کمتر از پول نقد استفاده می کنند. در صورتی که شما دارای یک کسب و کار هستید کاملاً ضروری است که حتماً دستگاه کارت خوان داشته باشید.همانطور که پیشتر گفته شد آقای مهدی عطایی بهترین مسئول فروش کارت خوان سیار در مشهد می باشد که شما با اطمینان کامل می توانید از ایشان خرید کنید.

محصولات این مجموعه:

  • کارتخوان تلفنی (Dialup)

  • کارتخوان شبکه‌ای (Lan)

  • کارتخوان WiFi

  • کارتخوان متصل به رایانه‌ (PC-Pos)

  • کارتخوان بی‌سیم

09157375174

با مدیریت آقای عطایی

www.instagram.com/digipos2020

ارزانترین دستگاه کارتخوان سیار

فروش کارتخوان سیار اقساطی

فروش کارتخوان سیار مشهد

بهترین دستگاه پوز سیار

باتری انواع دستگاه کارت خوان

باطری کارت خوان سیار

خرید دستگاه کارتخوان سیار در مشهد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش کارت خوان سیار در مشهد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه