فروش پیچ کناف tps  | فروشگاه توان پیچ

فروش پیچ کناف tps   پیچ کناف پیچ در واقع یک یک میله ی  استوانه ای است که شیار هایی آن را احاطه کرده است…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش پیچ کناف tps  

پیچ کناف

پیچ در واقع یک یک میله ی  استوانه ای است که شیار هایی آن را احاطه کرده است و روی آن طراحی شده است. اما این شیار ها چه کار بردی دارند و به چه شکل هایی موجود می باشند،؟ این شیار های موجود در سطح پیچ ها برای بریدن مواد نرم و مواد سخت کاربرد دارند و برای هر کدام از دسته این مواد طراحی مدل شیار کاملا متفاوت است. اما طراحی مدل این شیار ها که اغلب به صورت مربع، مثلث، ذوزنقه، و نیم دایره روی سطح بیرونی بدنه ایجاد می شود.

هر گاه بخواهیم اشیاء و قطعاتی را به یکدیگر متصل کرده و نگه داریم از پیچ ها استفاده می کنیم. وقتی به نوک پیچ نگاه می کنیم متوجه یک قسمت تیز و سوزنی شکل می شویم و این، به این دلیل می باشد که پیچ راحت تر و دقیق تر وارد جسم شده و محکم شود. برای این که افراد هنگام کار کردن با پیچ ها بتوانند به آسانی پیچ ها را باز و بسته بکنند ابزار هایی ساخته شده است که پیچ گوشتی و انواع آچار ها جزوء دسته آن ها می شوند. به صورت معمول سر این آچار ها از بدنه پیچ ها بزرگتر است تا بتوان به راحتی نیرو را به پیچ وارد کرده و قطعه به خوبی بسته شود.

یکی از متداول ترین کار ها برای انجام اتصالات استفاده از پیچ و مهره می باشد. روند کار پیچ و مهره به گونه ای است که یک اتصال موقت می باشد بر خلاف چسب که یک اتصال دائم است.

 در استفاده پیچ و مهره می توان کار را باز بسته و یا در صورت لرزه داشتن سفت کرد. اما باید برای انجام کار ها و اتصالات از پیچ و مهره هایی با جنس های محکم و قوی استفاده کنید. ما به شما فروشگاه اتصالات توان پیچ را معرفی می کنیم. شما در فروشگاه توان پیچ می توانید به راحتی انواع پیچ سازه به سازه، پیچ کناف،  پیچ شیروانی، پیچ سر مته ای شیروانی، پیچ نوک مته ای، پیچ نوک مته ای واشر دار، پیچ درب و پنجره یو پی وی سی، پیچ پانلی، پیچ سوزنی، پیچ خودکار، پیچ و مهره آلن، میخ و چاشنی آهن و بتن را با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت دیده و سفارش دهید.

از آن جایی که فروشگاه توان پیچ بدون واسطه و از طریق واردات انواع پیچ ها و مهره های TPS را در اختیار افراد می گذارد، قیمت کالا بسیار مقرون بصرفه و کیفیت کالا بسیار بالا می باشد. تمام کار های فروشگاه توان پیچ به صورت جزئی و عمده به فروش می رسند و می توانید با اطمینان از جنس کالا و ضمانتی بی قید و شرط به راحتی به سفارش و خرید پیچ و مهره مورد نیاز خود بپردازید.

جهت مشاوره رایگان و سفارش کالا با ما در ارتباط باشید.

فروش پیچ کناف. تلفن تماس؛ . 09121333258

02166708180

02166722849

02166769956

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش پیچ کناف tps  | فروشگاه توان پیچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه