فروش پولیش بدنه خودرو در تهران | شرکت کیان پرداخت زاگرس

فروش پولیش بدنه خودرو در تهران شما در مرکز فروش پولیش بدنه خودرو در تهران در شرکت کیان پرداخت زاگرس می توانید از انواع پولیش…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
09120548606
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش پولیش بدنه خودرو در تهران

شما در مرکز فروش پولیش بدنه خودرو در تهران در شرکت کیان پرداخت زاگرس می توانید از انواع پولیش که نوعی مایع می باشد و بر روی سطوح رنگ شده کشیده می شود تا خط و خش و آلودگی ها را از بین ببرد بهره مند شوید.

این مایع یک لایه نازک از رنگ را بر میدارد و خط و خش ها را پر می کند و دیگر هیچ آثاری از آن ها باقی نمی ماند و جلا و درخشندگی لازم را در بدنه خودرو ایجاد می کند. این مایع پولیش را می توانید هم با دست و هم با دستگاه پولیش برقی یا بافر و با استفاده از یک تکه پارچه نرم روی بدنه بمالید.

در نظر داشته باشید برای خرید انواع پولیش باید آن ها را از مکان های معتبر تهیه کنید تا بجای زیبایی خساراتی در بر نداشته باشد. بهترین نوع پولیش را می توانید از مرکز فروش پولیش بدنه خودرو در تهران تهیه کرده و استفاده کنید.

این مرکز فروش انواع پولیش بدنه؛  پولیش شفاف کننده چراغ خودرو، پولیش زبر ، پولیش واکس، واکس اسپری ، پولیش رفع آفتاب سوختگی و پولیش شفاف کننده چراغ خودرو میباشد که در حجم های ۱۰۰ گرم، ۴۰۰ گرم و ۵۰۰ گرم… را با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می دهند.

شرکت کیان پرداخت زاگرس با افتخار یکی از بهترین باز دارنده های به روز برای این مشکلات که در بدنه ماشین ایجاد می شود و با استفاده از انواع پولیش که در عین جذابیت سبب بی عیب نشان دادن خودرو و فروش با قیمت بالای آن می شود با بالا ترین کیفیت و کم ترین قیمت به شما مشتری عزیز ارائه می دهد.

انواع پولیش که در این مرکز به فروش می رسد شامل اطلاعات زیر است؛

پولیش زبر خاس

  • پولیش زبر خاس دارای فرمولاسیون پایه آب بوده و صد در صد فاقد سیلیکون است.

  • این پولیش خط و خش های روی بدنه خودرو را پر نمی کند بلکه کاملا از بین میبرد ، چرا که فاقد فیلر ، سیلیکون و سایر مواد مضر می باشد.

  • پولیش زبر دارای قابلیتی مثال زدنی در حذف خط و خش های ناشی از سمباده و اثر به جا مانده از سنگ ریزه ، شن و ماسه بر روی رنگ است.

  • این پولیش دارای درجه زبری بالای بوده و قابل استفاده با دستگاه پولیش روتاری و اوربیتال می باشد.

  • پولیش زبر خاس در حجم ۵۰۰ گرم به شما مشتری عزیز ارائه می شود.

پولیش واکس خاس

  • پولیش واکس خاس دارای فرمولاسیون پایه آب بوده و فاقد فیلر ، و سایر مواد مضر است ‌.

  • این پولیش به دلیل دانه بندی نرم قادر است یک لایه نازک از روی کیلر برداشته و خط و خش های سطحی روی رنگ را به طور کامل حذف کند.

  • پولیش واکس خاس علاوه بر لایه برداری و خش گیری کامل، جلا و براقیت خاصی را هم به بدنه خودرو می بخشد و در حجم ۵۰۰ گرم عرضه می شود.

و غیره….که هر کدام با محتوایی خاص و کاربردی مشخص مورد استفاده قرار می گیرند. این مرکز آماده همکاری با نقاشان، پولیش کاران خودرو، فروشندگان رنگ و همچنین صاحبان خودرو ها هستند.

واکس سرامیکی ” خاس ” ( مرحله آخر)
معرفی محصول :

  • واکس سرامیکی ” خاس” دارای بالاترین سطح درخشندگی و حفاظت است به طوری که اجرای آن پس از پولیش کاری، نتیجه ای خیره کننده پدید می آورد.

  •  این واکس سرامیکی دارای ماندگاری حداقل سه ماهه روی بدنه خودرو است ، پس پیشنهاد میگردد حداقل سالی ۴ بار ماشین تان را با این محصول، واکس کاری کنید.

  •  این واکس سرامیکی با ایجاد یک روکش محافظ ، بدنه خودرو را در برابر اشعه UV خورشید محافظت میکند و مانع زنگ زدگی بدنه خودرو میشود.

پولیش شفاف کننده چراغ خودرو خاس

معرفی محصول :

۱) پولیش چراغ خاس با فرمولاسیون انحصاری و کیفیت فوق العاده به راحتی هر نوع لکه، رسوب، سوختگی و مات شدگی های ایجاد شده بر روی چراغ اتومبیل را بر طرف می کند.

۲) با استفاده از این محصول، تمام زردی و ماتی چراغ خودرو به راحتی از بین میرود و دیگر نیازی به تعویض چراغ نیست.

۳) پولیش چراغ خودرو خاس هم با دستگاه و هم با دست قابل استفاده است و در حجم های ۱۰۰ گرم و ۴۰۰ گرم به بازار عرضه می شود.

 

پولیش رفع آفتاب سوختگی خودرو خاس معرفی محصول :

۱) این پولیش قادر است آفتاب سوختگی در رنگهای ساده و متالیک را به صورت ۱۰۰% رفع کند اما برای اینکه جلوی آفتاب سوختگی مجدد بدنه گرفته شود لازم است بعد از آن، از پوشش محافظ ( واکس، سرامیک) هم استفاده شود.

۲) این پولیش با فرمولاسیون انحصاری و کیفیت فوق العاده به راحتی میتواند هر نوع لکه، رسوب، سوختگی و مات شدگی های ایجاد شده ( بر اثر آفتاب سوختگی) بر روی بدنه اتومبیل را بر طرف کند.

۳) پولیش رفع آفتاب سوختگی خودرو خاس فقط با دستگاه قابل استفاده است و در حجم های ۱۰۰ گرم و ۴۰۰ گرم به بازار عرضه میشود.

 

جهت مشاوره رایگان، ثبت و سفارش کالا با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: 09120548606

با مدیریت اعظمی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش پولیش بدنه خودرو در تهران | شرکت کیان پرداخت زاگرس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه