فروش و طراحی ورق ژئوممبران در ارومیه | اطلس سدید

فروش و طراحی ورق ژئوممبران در تهران شرکت اطلس سدید یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید و فروش ورق ژئوممبران می باشد. برای آشنایی…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش و طراحی ورق ژئوممبران در تهران

شرکت اطلس سدید یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید و فروش ورق ژئوممبران می باشد. برای آشنایی شما مشتریان عزیز با این ورق و تهبه بهترین ورق ژئوممبران متناسب با نیازتان ما در ادامه به بررسی این ورق می پردازیم.

ورق ژئوممبران ورقی از جنس پلیمر می باشد که مستقیما بر روی بستر خاکی قرار داده می شود و از ورود آب و یا نشت آب به داخل بستر خاکی جلوگیری می کند. این ورق ها دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی می باشند و نفوذناپذیر هستند و بهترین جایگزین برای روش های ایزولاسیون شناخته می شود. ورق ژئوممبران از 97% پلی اتیلن سنگین و 3%  مواد افزودنی که نقش مقاوم سازی در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید و عوامل اکسید کننده محیط  را دارد تشکیل شده است. این ورق دارای طول عمربسیار بالایی می باشد که همین موضوع باعث محبوبیت بسیار آن در صنایع مختلف ازجمله صنایع شیمیایی، نفت و گاز، آب و فاضلاب، دفن زباله، معدن و کشاورزی و شیلات شده است.ما در شرکت اطلس سدید با بهرمندی از مهندسین خلاق و ماهر و کاربلد به طراحی انواع ورق های ژئوممبران پرداخته است که در این زمینه موفقیت های بسیاری کسب نموده است و دارای رتبه بالایی در طراحی این ورق می باشد.

فروش و طراحی ورق ژئوممبران در تهران

ورق های ژئوممبران نیز مانند سایر لوازم و وسیله های دیگر در کیفیت های مختلفی تولید می شوند که هرکدام نیز دارای قیمت های مختلفی می باشند. شرکت اطلس سدید همواره با ارائه انواع این محصولات دربالاترین کیفیت همواره هدف خود را جلب رضایت مشتریان قرار داده است

 انواع ورق ژئوممبران

  • ورق ژئوممبران سبک : معمولا از این ورق های ژئوممبران جهت ایزولاسیون بام سبز، ایزولاسیون فونداسیون و ایزولاسیون تونل ها به کار می رود و دارای انعطاف بالاتری نسبت به سایر ورق های ژئوممبران می باشد.

  • ژئوممبران سنگین : به این نوع از ورق ها ژئوممبران HDPE نیز گفته می شود که اغلب برای ساختن و احداث استخرها به کار می رود. ورق های ژئوممبران سنگین دارای انعطاف پذیری بالایی می باشند و دارای خواص نفوذ ناپذیری در برابر سیالات هستند.

  • ژئوممبران وی ال دی پی ای : این نوع از ورق ها یکی جدیدترین و به روزترین نوع ژئوممبران می باشند که از ترکیب lldpe و وینیل تشکیل شده است.

  • ژئوممبران پی وی سی : این نوع از ورق ها ما بین ورق های سبک و سنگین می باشند ودارای انعطافی بین آن دو می باشند و برای همین منظور اغلب در معادن مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید برای تهیه این نوع از ورق ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا راهنمای شما برای خرید مناسب باشند.

خدمات ارائه شده دیگر توسط این مجموعه:

  • گودبرداری و احداث استخر پلیمری ذخیره آب کشاورزی، دامداری، طیور، پرورش ماهی، تفریحی، صنعتی و شیمیایی

  • فروش انواع ورق‌های ژئو ممبران نو و دست دوم ایرانی و خارجی

  • طراحی، اجرا و نصب ورق‌های ژئو ممبران برای عایق‌بندی استخر

  • طراحی و اجرای لوله‌کشی سیستم آبیاری قطره‌ای و بارانی

  • دسترسی بدون واسطه به ورق ژئو ممبران ایرانی و خارجی

با مدیریت آقای  رستملو

09144839451

09126451429

021-28429896

آدرس دفتر مرکزی : تهران – قیطریه – خیابان کتابی –خیابان متین – پلاک15

آدرس دفتر ارومبه :خابان رودکی – روبه روی مپ بنزین

آدرس دفتر قم:شهرک شیخ مفید – خیابان کریمی – نرسیده به مسجد فاطمه الزهرا

قیمت ورق ژئوممبران

فروش و طراحی ورق ژئوممبران در تهران

فروش ورق ژئوممبران در قم

مرکز فروش ورق  ژئو ممبران در تهران

فروش و طراحی ورق ژئوممبران در ارومیه

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش و طراحی ورق ژئوممبران در ارومیه | اطلس سدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه