فروش ورق ایرانیت در تهران

فروش ورق ایرانیت در تهران ایرانیت نوعی صفحه ی موج دار یا ساده است که برای پوشش دادن در عوض سقف های سنگین یا تیر…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش ورق ایرانیت در تهران

ایرانیت نوعی صفحه ی موج دار یا ساده است که برای پوشش دادن در عوض سقف های سنگین یا تیر آهن مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار پر کاربرد می باشد. ایرانیت ها در رنگ بندی و سایز بندی های متنوعی در بازار موجود می باشند و هر کس بسته به نوع کاربرد از آن استفاده می کند. از آن جایی که ایرانیت ها در برابر نور خورشید و آب و هوا و باران مقاوم هستند پس بسیار پر کاربرد می باشند. مقاوم بودن ایرانیت باعث شده است که در شهر های باران خیز مثل شمال و غیره بجای استفاده کردن از پوشش هایی که پایه ی ساخت آن ها از نفت است مثل قیر و ایزوگام برای سقف ساختمان ها از ایرانیت استفاده  کنند. هم سبک است و هم مقاوم، رنگ بندی دارد و بسیار متنوع است. از آن جایی که اکثر ایرانیت ها به صورت موج دار می باشند، این ویژگی باعث شده است تا قطره های آب و رطوبت هوا که دغدغه اکثر افراد برای زدن سقف های سبک است کاملا بر طرف شده است، چرا که این قطره های آب از ایرانیت عبور نمی کند و در یک سمت جمع می شود و با سرعت زیاد به سمت پایین سر می خورند. پس اگر برای سقف های آهکی و پایه ی آهکی به دنبال جای گزین به جای قیر هستید بدانید که ایرانیت بهترین گزینه برای استفاده می باشد. این نکته را فراموش نکنید که ایرانیت ها ها عایق صدا نیستند پس اگر در محیط پر از صدا هستید ایرانیت گزینه مناسبی نیست.

فروش ورق ایرانیت در تهران

اگر تمایل به استفاده از ایرانیت دارید این را بدانید که جنسی که خریداری می کنید باید کاملا محکم و جنس مرغوب باشد تا ماندگاری بالایی داشته باشد. ما به شما عزیزان کارخانه فروش انواع ورق ایرانیت در تهران را معرفی می کنیم. این کارخانه توسط آقای عرب گری با سال ها تجربه اداره می شود و شما می توانید به راحتی  انواع ایرانیت سیمانی، ورق سیمانی، ورق ایرانیت سیمانی، لوله سیمانی دود کش، انواع  ایرانیت فایبر گلاس، کارتون پلاست، ایرانیت پلی کربنات، ایرانیت پشم شیشه،  پشم سنگ، توری مرغی، توری پلاستیک، بست لوله سیمانی، قلاب ایرانیت، انواع ورق ۱/۵۱/۱۰، ورق ۲۱/۱۰، ورق ۲/۲۵۱/۱۰،  ورق ۲/۵۱/۱۰،  ورق ۳۱/۱۰،  پشم شیشه، بوشن، زانو، کلاهک، رابیتس، پخش گالوانیزه روی اندود و الماس، پخش ورق کرکره ۳۸ و ۱۸، را در  کارخانه فروش ورق ایرانیت عرب لویی مشاهده نموده و سفارش دهید.

با خرید از کارخانه عرب لویی ضمانت کالای خود را تضمین کنید. شما با ایرانیت می توانید انواع ساختمان های مسکونی، صنعتی از آپارتمان تا ویلا، سوله، شیب دار، انبار، سالن های بزرگ ورزش در هر ابعاد، پارکینگ ها و آپارتمان ها و …..را به راحتی سقف دار کنید.

توجه کنید که عدم امکان تغییر برخی متریال ها، هزینه مناسب برای عدم تعویض در کوتاه مدت، سازگاری با آب و هوا، شیوه نصب، جذابیت و نمای ظاهری زیبا همگی در انتخاب جنس مناسب ایرانتیت از نوع فلزی، پشم شیشه، فایبر گلاس، و یا سیمانی کاملا متفاوت می باشد.

جهت مشاوره رایگان و آگاهی از شیوه ثبت  و سفارش کالا با ما در تماس باشید.

فروش ورق ایرانیت در تهران. عرب گری.

تلفن تماس؛ 09121113230

09121712691

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش ورق ایرانیت در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه