فروش موزائیک پلیمری در تبریز | موزاییک پلیمری بابایی

فروش موزائیک پلیمری در تبریز فروش موزائیک پلیمری در تبریز یکی از مدل جدید ترین و  بروز ترین نسل موزائیک توسط مرکز فروش موزائیک پلیمری…
شهر
تبریز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش موزائیک پلیمری در تبریز

فروش موزائیک پلیمری در تبریز

یکی از مدل جدید ترین و  بروز ترین نسل موزائیک توسط مرکز فروش موزائیک پلیمری در تبریز تهیه و تولید می شود. این موزائیک ها از نظر کمی و کیفی بسیار بسیار مقاوم هستند، طرح و رنگ متنوعی دارند و علاوه بر فروش در داخل کشور به خارج نیز صادر می شوند.

از جمله مزیت های آن ها می توان به سبک بودن شان به نسبت موزائیک های سنتی اشاره کرد که به راحتی قابل نصب و یا تعویض هستند و قیمت بسیار مناسبی هم دارند. مرکز فروش موزاییک پلیمری در تبریز، موزائیک های پلیمری اش را از انواع سنگ های مصنوعی می سازد.در واقع با تغییراتی که در ساختار مولکولی سیمان در طی عملیات پلیمریزاسیون انجام می شود این موزاییک ها تولید می شوند. موزائیک های پلیمری جدید به گونه ای طراحی شدند که بسیار شبیه به سنگ های طبیعی هستند.

مرکز فروش موزائیک پلیمری  با مدیریت بابایی از بهترین رنگ های معدنی برای رنگ امیزی موزاییک هایش استفاده کرده است که در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش هیچ تغییری نمی کنند.

موزائیک های پلیمری ، در برابر ضربه بسیار مقاوم اند، نیازی به برش کاری ندارند، کیفیت بالا و قیمت کاملا مناسبی دارند، جذب آب بسیار پایینی دارند و می توان به راحتی از آک ها ب ای پوشش فضا های مختلف از جمله، باغ ها، پیاده رو ها، حیاط منزل و معابر و حتی کف پوش کردن فضا های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند.

انواع موزاییک در طرح هایی زیبا و مختلف با بهترین کیفیت و ماندگاری رنگ مناسب برای استفاده ویلا.. باغ.. دور استخر. پارکینگ.. پیاده رو.. پشت بام.. حیاط.. تراس.. خرید مستقیم از تولیدی بدون واسطه با نازلترین قیمت ارسال به تمام نقاط شهر ها و با ضمانت فاکتور جنس درجه1. و در برابر سرما و یخ زدگی مقاومت زیاد بودن

قیمت 35000 هزار تومان متری 

جهت مشاوره رایگان، ثبت و سفارش موزائیک پلیمری به صورت جزئی و عمده با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 09013904635

 

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش موزائیک پلیمری در تبریز | موزاییک پلیمری بابایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه