فروش قرنیز و دیوار پوش در شیراز

فروش قرنیز و دیوار پوش در شیراز قرنیز در واقع قطعه‌ای است  با ارتفاع کم که به صورت نواری در پای دیوارها و خط تقاطع…
شهر
شیراز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش قرنیز و دیوار پوش در شیراز

قرنیز در واقع قطعه‌ای است  با ارتفاع کم که به صورت نواری در پای دیوارها و خط تقاطع دیوار و کف ساختمان ها اجرا می شود. قرنیز ها نه تنها موجب زیبایی و جلوه بخشی به این خط تقاطع می گردد بلکه با جلوگیری از انتقال رطوبت موجود در کف فضاها به گچ کاری دیوار و برخورد اشیا و اثاثیه به نازک کاری دیوارها باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به آنها می‌شود.

علاوه بر کاربردی که برای قرنیز گفته شد کاربردهای جالبی نیز نظیر امکان عبور دادن کابل و سیم و لوله های تاسیساتی با ضخامت اندک از داخل قرنیز ها و همچنین اضافه شدن سیستم گرمایشی و روشنایی در آنها از امکانات جدیدی است که به قرنیزها افزوده شده. در واقع می توان گفت که اجرای قرنیز علاوه بر کاربردهای مهمی که دارد می تواند باعث تکمیل زیبایی و دکوراسیون کلی شود.

‌ مجموعه سلوکیان یک مجموعه حرفه ای و کامل در حیطه تولید انواع و اقسام قرنیز و دیوارپوش می‌باشند. این مجموعه با داشتن سالها سابقه درخشان در فروش قرنیز و دیوار پوش در شیراز وهمچنین کسب رضایت مشتری به بالاترین میزان تبدیل به یکی از بهترین ها در این حیطه شده‌اند.  کیفیت و مرغوبیت برای این آیتم های قابل اجرا از اهمیت بالایی برخوردار است و قطعاً در هنگام انتخاب مجموعه‌ای که میخواهید از آن خرید تان را انجام دهید باید توجه کامل را داشته باشید.

همانطور که گفته شد این یکی دیگر از مواردی که علاوه بر کاربردهای قرنیز با اجرای آن محقق می شود، تاثیر زیادی است که در دکوراسیون دارد. امروزه مردم به دکوراسیون داخلی منزل شان بسیار اهمیت می دهند و علاقه دارند تا منزلی لوکس داشته باشند به همین علت منزلشان را با کاغذ دیواری پارکت و دیوارپوش و قرنیز زیباتر می کنند. مجموعه سلوکیان در واقع یکی از بهترین مجموعه های فروش قرنیز و دیوار پوش در شیراز می باشند که علاوه بر کیفیت دارای قیمت کاملا مناسب نیز هستند. در نتیجه شما عزیزان می توانید با خیال راحت این مجموعه را برای خرید آیتم های مورد نیاز خودتان انتخاب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش قرنیز و دیوار پوش در شیراز با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09334449258

‌با مدیریت آقالو

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش قرنیز و دیوار پوش در شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه