فروش عمده مواد غذایی در قشم | شرکت امین پخش رمکان

معرفی شرکت امین پخش رمکان  فروشگاه پخش امین محصولات غذایی خود را در تمامی بازارها توزیع می‌کند. ایده و هدف اصلی این شرکت، دسترسی آسان…
شهر
قشم
اطلاعات تماس
09173694695
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

معرفی شرکت امین پخش رمکان 

فروشگاه پخش امین محصولات غذایی خود را در تمامی بازارها توزیع می‌کند. ایده و هدف اصلی این شرکت، دسترسی آسان به محصولات و در نتیجه جذب خریداران و مشتریان بیشتر است. این شرکت فروش عمده مواد غذایی در قشم با به کارگیری سیستم مویرگی در نظر دارد با استفاده از مکان‌های فروش قابل دسترس، محصولات غذایی را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. میزان توزیع مواد غذایی به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت تولید، سیاست‌های قیمت‌گذاری، نیاز‌های فصلی مشتریان و میزان بازارهای موردنظر بستگی دارد. به طور کلی میزان فروش محصولات غذایی به میزان فروشگاه‌های توزیع کننده محصولات وابسته است. این فروشگاه فروش عمده مواد غذایی در قشم در تلاش است بیشتر بازارهای موجود را تحت پوشش قرار دهد.فروشگاه ‌ پخش موادغذایی امین قشم با تیم فروش حرفه‌ای و مجرب خود، سعی در پوشش‌دهی کامل فروشگاه‌های مدرن و زنجیره‌ای داشته و با استفاده از قدرت فروش خود، توانایی بالایی در ورود کالا به فروشگاه‌ها خواهد داشت.

فروشگاه امین با سابقه چند ساله در صنعت پخش کشور، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های پخش سراسری محصولات غذایی توانسته است جایگاه ویژه ای در عرصه توزیع بدست آورد. ویژگی های فروشگاه امین: سلامت کاری، صداقت و یکپارچگی، تعهد و مسئولیت پذیری، اشتیاق و احساس مسئولیت،  تاثیرگـذاری مثبت در جامعه، شناسایی، رشد و شکوفایی توانمندیها، حس مالکیت و توسعه استعدادها از ویژگی های بسیار مثبت این مجموعه می باشد.

‌پخش عمده مواد غذایی در قشم با ارائه مجموعه کامل انواع مواد غذایی، نیاز کلیه مصرف کنندگان از جمله برای رستوران ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، ارگانهای دولتی و سازمان های نظامی و دیگر مکان های دور از خانه مانند خدمات بهداشتی، درمانی، بیمارستان ها و اماکن تفریحی و مصارف خانگی را تامین می کند. با بکارگیری کادر مجرب و متعهد همواره در تلاش بوده است که رضایت مشتری را جلب کند. پخش امین با فعالیت مستمر در زمینه تهیه و توزیع مواد غذایی در سراسر کشور، توانسته است محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان به دست بیاورد.

فروش عمده مواد غذایی خارجی در قشم

یکی دیگر از خدمات پخش عمده امین، پخش انواع و‌ اقسام آب میوه های خارجی و گاز دار می باشد. تنوع بسیار بالا و کیفیت خوب و قابل قبول محصولات این شرکت قطعا باعث می شود شما از خرید و اعتماد خود کاملا راضی باشید. پخش انواع آب میوه‌های خارجی گاز دار توسط این فروشگاه در بالا ترین کیفیت با با بهترین قیمت انجام می شود. انواع نوشابه انرژی زا که در فروشگاه پخش انواع آب میوه‌های خارجی عرضه می شود اغلب از برندهای خوب خارجی بوده و از ترکیبات موجود در آنها می توان اطمینان کافی داشت. یکی از مهمترین نیازهای بدن هر ورزش کار تامین انرژی مورد نیاز برای فعالیت است. یکی از مهمترین نیازهای بدن هر ورزش کار تامین انرژی مورد نیاز برای فعالیت است. به همین دلیل باید بخش قابل توجهی از این انرژی را از طریق خوراکی ها و نوشیدنی ها تامین کنند. از این رو بسیاری از ورزشکاران از نوشابه های انرژی زا که به صورت تخصصی تولید شده بهره می گیرند. این نوشابه ها که ترکیبات مخصوص و تخصصی داشته در بسته بندی های پلاستیکی و قوطی ارائه شده تا هر ورزش کار با در نظر گرفتن نیاز خود آنها را تهیه و استفاده کند.

  • نمایندگی انحصاری آب میوه گاردار راتینا

  • پخش سراسر جزیزه قشم

  • دارای 3 ویزیتور

  • 3 دستگاه ماشین پخش و تعداد 18 نفر نیروی انسانی مشغول فعالیت می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:

09173694695

 با مدیریت  آقای وزیری و خانم خیراتی

فروش عمده مواد غذایی در قشم

قیمت مواد غذایی در قشم

عمده فروشی مواد غذایی خارجی

فروش عمده مواد غذایی خارجی قشم

فروش عمده نوشیدنی خارجی

پخش انواع آب میوه های خارجی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش عمده مواد غذایی در قشم | شرکت امین پخش رمکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه