فروش عسل کوهی و عسل شاخه ای در فراشبند

فروش عسل کوهی و عسل شاخه ای در فراشبند مرکز فروش عسل کوهی و عسل شاخه ای در فراشبند به مدیریت احسان زارع بهترین و…
شهر
فراشبند
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش عسل کوهی و عسل شاخه ای در فراشبند

مرکز فروش عسل کوهی و عسل شاخه ای در فراشبند به مدیریت احسان زارع بهترین و با کیفیت ترین نوع عسل را تولید می کنند و با ارائه ی محصولات درجه یک سبب کسب محبوبیت و اعتبار شده اند.

انواع عسل کوهی مخصوص استان فارس شهر فراشبند، انواع عسل کوهی به صورت سر شاخه ای و صخره ای با موم، کاملا تضمینی و قابل آزمایش و…. از خدمات قابل ارائه ی آقای زارع است. کلیه ی محصولات قابلیت تست و در صورت عدم رضایت قابلیت مرجوعی دارند با ما در ارتباط باشید و با کیفیت ترین محصولات را تهیه کنید.

یکی از دارو های بدون ضرر و عوارض برای درمان مشکلات قلبی و عروقی استفاده از عسل طبیعی است. عروق کرونری قلب با استفاده از عسل وحشی همراه با سقیز خام یک پیشنهاد بی برو برگرد است.

درمان زخم معده، درمان مشکلات گوارشی، درمان کم خونی، درمان زخم روده، درمان عفونت های زنانه، افزایش حافظه و تقویت تمرکز، تقویت بینایی، پوست صاف و زیبا و غیره…. از مزیت های استفاده از  عسل کوهی و عسل شاخه ای در فراشبند است.

کلیه ی محصولات صد در صد طبیعی و بسیار خوشمزه می باشند. آقای زارع آمادگی خود را جهت همکاری با مراکز فروش و پخش اعلام می دارد و بهترین خدمات را ارائه می داند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره مندی از خدمات این مرکز، ثبت و سفارش کالا به صورت جزئی و عمده با ما در تماس باشید.

آدرس: استان فارس، شهرستان فراشبند، روستای قنات باغ

تلفن تماس: ۰۹۱۷۶۰۰۳۳۸۱

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش عسل کوهی و عسل شاخه ای در فراشبند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه