فروش شیرآلات دوش شیلنگ در تهران | فروش تصفیه آب خانگی در تهران

فروش شیرآلات دوش شیلنگ در تهران اصولا شیر آلات وسایلی هستند که برای مهار کردن جریان و سیالات به کار می روند. حال این شیر…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش شیرآلات دوش شیلنگ در تهران

اصولا شیر آلات وسایلی هستند که برای مهار کردن جریان و سیالات به کار می روند. حال این شیر آلات وظایفی را برعهده دارند، که می توان به  قطع و وصل کردن کامل جریان آب، جلوگیری از بازگشت مایعات و گازها، کنترل و ایمن نگه داشتن دستگاه های تحت فشار اشاره کرد، که بنابر نحوه کارایی و استفاده از مصالح ساخت آن  مختلف می باشد. در کار های ساختمانی شیر آلات چدنی، برنزی و برنجی گاهی هم استیل به کار می رود. شیر آلات داخلی بسیار پر فروش هستند و قیمت آن ها بنا بر نوع کارایی و اندازه شیر آلات تعیین می شود. در حالت معمولی شیر آلات کوچک قیمت کمتر و شیر آلات بزرگ تر قیمت بیشتری دارند اما این صرفا نمی تواند ملاک قرار بگیرد چرا که جنس شیر آلات و نحوه ی به کار بری آن ها متفاوت است. بیشتر مردم برای خرید شیر آلات مورد نیاز خود فقط به ظاهر جنس و برند آن توجه می کنند در صورتی که گاهی امکان دارد دلالان مارک جنس را در بازار تغییر داده و به فروش برسانند. اصل این کار این است که از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و از قبل راجع به آن فروشگاه و شرکت سازنده تحقیقات انجام دهند.

انواع قطعات شیر آلات

بزرگ ترین مشکل صنعت قطعات شیر آلات واردات بیش از حد محصولات مشابه چینی است. ما از وارد کنند گان و فعالان اقتصادی خواهش می کنیم از تولید ملی حمایت و پشتی بانی به عمل بیاورند چرا که جنس های چینی هیچ گارانتی و ضمانتی ندارند و در صورت خراب شدن باید آن را دور انداخته و جنس ندید خریداری کنید در حالی که تولید کنند گان ایرانی مثل مجموعه ایران تجارت  متعهد هستند و در قبال بروز هر مشکلی پاسخ گو هستند. وقتی شما شیر الات تان را نصب می کنید تا زمانی کارایی دارد که بلبرینگ های آن سالم باشد. حال نوبت به قطعات شیر آلات میرسد.

  • بدنه شیر:  به پوسته ی خارجی شیر بدنه ی شیر گفته می شود. در واقع نمای بیرونی و ظاهر شیر است که از جنس های مختلفی ساخته شده است.

  • کلاهک: قسمت بالایی شیر است که روی آن پیچ شده است و یا این که با پیچ بسته شده است.

  • port   : مسیر ورودی و خروجی ولو است که معمولا به لوله یا درام متصل می شود.

  •   handelیا دسته: به وسیله ی این قطعه می توان جریان را درون شیر کنترل کرد.

  • دیسک: یک قسمت متحرک در ولو است در واقع عامل قطع و وصل جریان در ولو دیسک است شکل دیسک ها با یکدیگر متفاوت است و حرکت آن ها نیز به صورت چرخشی یا خطی است.

  •   stem : به میله رابط بین دیسک و دسته استم گفته می شود.

و همین طور به ترتیب تمامی قطعات شیر آلات وظایفی را بر عهده دارند برای گرفتن مشاوره و متوجه شدن از نحوه ی کارایی هر قطعه می توانید با مجموعه ایران تجارت در تماس باشید.

فروش شیرآلات دوش شیلنگ در تهران

آقای راسانی  با داشتن چندین سال سابقه کاری موفق در زمینه ارائه انواع شیر آلات و دوش شیلنگ درصدد ارائه انواع دوش های دوکاره و تک کاره با کیفیت بسیار بالا می باشد. شما می توانید محصولات مورد نیاز خود برای ساختمان های شخصی تان را بدون واسطه و به صورت مستقیم با قیمت بسیار مناسب از مجموعه ایران تجارت خریداری نمایید تا در هزینه هایتان نیز به مقدار زیادی صرفه جویی نمایید. محصولات ارائه شده توسط شرکت ایران تجارت پس از تولید در واحد کنترل کیفیت توسط کارشناسان مربوطه بررسی می شوند و همه محصولات دارای ضمانت پس از خرید می باشند. دوش های ارائه شده توسط این مجموعه دارای مکتنیزم مخلوط کننده آب و هوا می باشند و به هیچ وجه دچار رسوب نمی شوند همچنین این دوش ها پرفشار، ضد رسوب و بسیار کم مصرف می باشند. دوش های ارائه شده توسط این مجموعه با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها و استاندارد های بین المللی طراحی و ساخته شده اند از این رو می توان با نگاهی حرفه ای این دوش ها را از نظر کیفیت و کارایی در رتبه اول قرار داد.

این محصولات از مواد و متریال اولیه با کیفیت تهیه شده اند و همچنین در ساخت آنها از به روزترین دستگاه ها استفاده شده است. طریقه اتصال و جوشکاری این محصولات با جوش التراسونیک انجام شده است که یکی از مقاوم ترین روش های جوش کاری مناسب برای این محصولات می باشد. در تهیه این دوش ها از کمک  مهندسین خلاق و توانمند استفاده شده است. از این رو این محصولات دارای ویژگی های بسیاری می باشند یکی از دلایل محبوبیت این دوش ها قابلیت تنظیم ارتفاع و چندین الگوی ریزش آب می باشد.

فروش تصفیه آب خانگی در تهران

یکی از محصولات با کیفیت دیگر این مجموعه دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشند. این دستگاه ها از اهمیت بسیار زیادی در زندگی ما برخوردار می باشند.  متاسفانه حتی این روز ها هم مناطقی در سطح کشور دارای آب شور و غیر قابل شرب در منازل خود می باشند یا آب لوله هایشان دارای گل و لای است از این رو برای حل این مشکل و رقع نیاز هموطنان عزیز، این مجموعه اقدام به ارائه انواع محصولات تصفیه آب خانگی در کیفیت های بسیاربالا نموده است.دستگاه های تصفیه آب خانگی باید دارای توانایی حذف ناخالصی های معلق مانند شن و ماسه، زنگ لوله، گل و لای، لجن، کلر، جلبک و تمام ذرات تا 5 میکرون ، مواد سمی و شوینده  و همچنین قابلیت حذف ناخالصی های محلول در آب همانند نیترات و املاح سنگین، آرسنیک ، میکروب ها و ویروس ها را داشته باشد. همچنین تبدیل آب شور به آب شیرین و همچنین کاهش سنگینی و سختی آب یکی از ویژگی های دستگاه های ارائه شده در این مجموعه می باشد. دستگاه های تصفیه آب خانگی که در مجموعه آقای خراسانی ارائه شده اند قادر می باشند تا 80 درصد مواد مضر و املاح آب را حذف نمایند و آبی سبک و قابل شرب و گوارا تولید می کنند.

شما می توانید برای خرید محصولات شیرآلات و سردوش و همچنین برای خرید تصفیه آب خانگی و اطلاع از لیست قیمت ها و راهنمایی لازم برای خرید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

شماره تماس : 09359897051

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش شیرآلات دوش شیلنگ در تهران | فروش تصفیه آب خانگی در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه