فروش شال و روسری به صورت آنلاین

فروش شال و روسری به صورت آنلاین مجموعه باقری یک فروشگاه معتبر آنلاین جهت فروش شال و روسری به صورت انلاین می باشند. در این…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش شال و روسری به صورت آنلاین

مجموعه باقری یک فروشگاه معتبر آنلاین جهت فروش شال و روسری به صورت انلاین می باشند. در این دوران کرونا خریداریک فروشگاه آنلاین معتبر می تواند امتیاز بسیار خوبی برای ما باشد. فروشگاه باقری متنوع ترین و با کیفیت ترین شال و روسری را در فروشگاه خود موجود دارد.

شال و روسری از متنوع ‌ترین اکسسوری ‌هایی هستند که می‌ توانید انتخاب کنید. این تنوع مدل و طرح هم دست شما را برای انتخاب باز می‌ گذارد و هم تصمیم‌گیری را برای شما سخت می ‌کند. طرح‌های سنتی شال و روسری مانند طرح گل و بته جقه، طرفداران زیادی دارند. شال و روسری‌های ساده و نخی برای استفاده روزمره مناسب هستند و با اکثر لباس‌ ها هماهنگ می‌ شوند. روسری‌ هایی که طرح‌ های مدرن و جدیدتری دارند هم با توجه به سلیقه شما می ‌توانند جزو انتخاب‌هایتان باشند.

نکاتی که هنگام خرید شال و روسری باید در نظر گرفت ؟

  • جنس شال یا روسری یکی از مهمترین نکات انتخاب شال و روسری برای خرید است.

  • شال و روسری نخی :شال یا روسری های نخی زیر مجموعه ی پارچه های پنبه ای می باشد ، به راحتی شست و شو می شوند ، بدلیل عبور دادن گرما از خود و خنک بودن ، مناسب ترین جنس شال یاروسری برای فصل گرماست ، به راحتی اتو می شود ، کمتر از سایر جنس ها سر میخورد.

  • شال و روسری حریر :پارچه ای لطیف ، خنک ، سبک ، نازک و لخت است. و از این جنس شال که انواع طرح های آن در فروشگاه باقری موجود می باشد می توانید برای مجالس استفاده کنید.

  • شال و روسری ساتن :پارچه ی ساتن ، نوعی پارچه براق است  که سطحی صاف دارد

  • شال و روسری ابریشم :شال یا روسری ابریشم سبک و لطیف و مقاوم هستند ، چهار فصل استفاده شده و دیر تر چروک می شوند ، معمولا برای مجالس استفاده شده و گران قیمت هستند.

اگر به دنبال فروشگاه فروش انواع شال و روسری به صورت آنلاین می باشید فروشگاه باقری بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.بسیاری از فروشگاه ها کیفیت محصولی که به شما در عکس ها نشان می دهند ، چند برابر محصولی می باشد که برای شما می فرستند. اما در فروشگاه باقری محصولی که فرستاده می شود کاملا همان چیزی ست که در عکس به شما نشان داده شده. کیفیت کار ها مثال زدنی است . تنوع انواع شال رو روسری در این فروشگاه بالا می باشد. تمام محصولات از کیفیت بسیار بسیار بالایی برخوردار هستند.

جهت کسب اطلاعات با شماره زیر تماس بگیرید:

09376296454

با مدیریت خانم باقری

اینستاگرام:www.lnstagram.com/hima_scarfsyz

فروش شال و روسری به صورت آنلاین

خرید شال و روسری آنلاین

خرید اینترنتی شال و روسری ارزان

خرید شال و روسری شیک

قیمت شال و روسری عمده

پخش عمده شال و روسری برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش شال و روسری به صورت آنلاین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه