فروش سیم و کابل در تهران | فروشگاه کالای برق پارس | نمایندگی پارس شعاع توس

فروش سیم و کابل در تهران فروشگاه کالای برق پارس یکی از بزرگ ترین فروشگاه های فروش سیم و کابل در تهران می باشد. سیم…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش سیم و کابل در تهران

فروشگاه کالای برق پارس یکی از بزرگ ترین فروشگاه های فروش سیم و کابل در تهران می باشد. سیم شامل رشته یا گروهی از رشته های لکتریکی می باشد و به مجموعه چند سیم نیز کابل گفته می شود . کابل ها کاربرد های گسترده ای دارند از این رو یکی از مهم ترین اجزای برقی محسوب می شوند .به طور کلی هیچ وسیله الکتریکی بدون برق نمی تواند کار کند حتی دستگاه های بدون سیم نیز با استفاده از کابل های شارژ نیاز دارند تا باتری آنها شارژ شود. سیم ها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آنها می توان به سیم رانژه یا سیم تلفن اشاره نمود که از جفت شدن دو سیم نازک مسی و یا آلمینیومی ساخته می شوند از این سیم ها در اتصال خط آیفون یا تلفن استفاده می شود. این سیم نازک می باشد و در رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شود.

 فروشگاه اینترنتی سیم و کابل دارای برند های با کیفیتی می باشد عرضه کننده انواع سیم و کابل و انواع لوازم الکتریکی می باشد و کلیه لوازم و محصولات را به  صورت مستقیم و بی واسطه عرضه  می نماید تا مشتریان بتوانند انواع لوازم الکتریکی را با بهترین و مناسب ترین قیمت با کیفیت بالا تهیه نمایند. شما می توانید به صورت اینترنتی و همچنین حضوری لوازم الکتریکی خود را سفارش دهید.

فروشگاه کالای برق پارس

لوازم برقی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و دارای استاندارد هایی می باشند که در صورت رعایت نشدن استاندارد ها و تهیه لوازم برقی بی کیفیت ممکن است حوادث جبران ناپذیری به وقوع بپیوندد از این رو حتما توجه داشته باشید که این لوازم و وسیله ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. فروشگاه کالای برق پارس همواره با ارائه انواع لوازم الکتریکی در بالاترین کیفیت و مطابق با استاندارد های بین المللی همواره هدف خود را رضایت مشتریان عزیز قرار داده است.

شما می توانید انواع محصولات روشنایی ، انواع ریسه شلنگی از بهترین برند ها مانند استریپ، انواع آنتن ها از جمله برند هانی، انواع لامپ های کم مصرف، مهتابی، کلید محافظ جان، چراغ سنسوردار،پنل روکار و توکار ، چراغ های خطی ،کلید مینیاتوری ، انواع سیم و کابل و … را در این فروشگاه تهیه نمایید. این فروشگاه دارای نمایندگی های رسمی شرکت هایی مانند پارس شعاع توس و کابل اطلس خراسان می باشد و همه ی محصولات به صورت جزئی و کلی به فروش می رسد و همچنین شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید که ارسال به تمامی نقاط کشور صورت می گیرد و همچنین تمامی محصولات دارای دو سال ضمانت می باشند. شما می توانید برای سفارش محصول و کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از لیست قیمت ها از طریق لینک های ارتباطی زیر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا راهنمای شما برای خرید مناسب در این زمینه باشند .

 خدمات و محصولات ارائه شده دیگر این مجموعه:

  • لوازم الکتریکی پارس شعاع توس شامل لامپ کم مصرف، مهتابی، چراغ سنسوردار، کلید محافظ جان، کلید مینیاتوری، پنل روکار و توکار

  • محصولات روشنایی پارس شعاع توس (نمایندگی رسمی ) با ۳ شعبه تهران، مازندران،  سبزوار

  • لامپ های LED ، پنل های توکار و روکار ، چراغ های خطی ، کابل آنتن و کابل مخابراتی

  • نمایندگی رسمی شرکت‌های پارس شعاع توس و کابل اطلس خراسان

  • محصولات خیام الکتریک با ۳ شعبه تهران، مازندران ، سبزوار و …

  • آنتن هانی نماینده با ۳  شعبه تهران، سبزوار و مازندران

  • آنتن هانی ، خیام الکتریک ، ریسه استریپ

  • ریسه شلنگی بهترین برند استریپ

  • سیم و کابل تک کرمان و اطلس خراسان

  • ارسال سفارشات به سراسر کشوریک تا دو سال ضمانت محصولات

  • شرکت های پارس شعاع توس ، آنتن هانی ،کابل اطلس خراسان

آدرس : تهران پارس – خیابان بهشتی – بین 216 و  217- پلاک 191- نرسیده به طجری

 09120813699

09120805162

کانال تلگرام: parsshoatoos

فروش سیم و کابل برق

فروشگاه اینترنتی سیم و کابل

خریدار کابل برق

 

آگهی های مشابه