فروش سفال شاهین بازرگانی قنبری | قیمت سفال بام شیر کوه

فروش سفال شاهین بازرگانی قنبری سفال بام یکی از انواع بام پوش ها می باشد. بازرگانی قنبری، سفال بام شیرکوه یزد را در استانهای مازندران…
شهر
مازندران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش سفال شاهین بازرگانی قنبری

سفال بام یکی از انواع بام پوش ها می باشد. بازرگانی قنبری، سفال بام شیرکوه یزد را در استانهای مازندران و گیلان با نازل ترین و مناسب ترین قیمت عرضه می نماید. این مجموعه با تولید محصولات بی شماری از جمله انواع تیزه و کلاهک سفالی با خاک مناسب و دوام و استحکام بالا درشرایط آب و هوایی مختلف کشور، همواره آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. در تولیدات محصولات بازرگانی قنبری از مرغوب ترین خاک رس شمال کشور استفاده می شود و تمامی مراحل ساخت و تولید سفال بام که عبارت است از آماده سازی و وکیوم و در نهایت هواگیری به بهترین وجه ممکن انجام می شود و سفال های تولید شده با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می شوند. سفال بام شیر کوه یزد بی شک جزو بهترین محصولات در صنعت ساختمان و سفال می باشد که در رنگ و طرح های مختلفی تولید و عرضه می شود. این سفال در طرح های مختلفی تولید می شود که هر کدام دارای رنگ بندی های متنوعی هستند که از جمله رنگ بندی های آن می توان به قهوه ای ، نوک مدادی، آبی، زرشکی، صورتی، مشکی، سبز، زرد، نارنجی و قرمز اشاره نمود که جلوه زیبا و منحصر به فردی به نمای ساختمان شما می بخشند. سفال بام شیر کوه دارای وزنی سبک می باشد که این یکی از عامل های مهم و تاثیر گذار در استفاده از این محصولات است و دارای استحکام بسیار بالایی می باشد. درصد جذب آب دراین سفال تفریبا در حدودصفر می باشد و همچنین به دلیل لعاب دادن و حرارت دادن به آن در کوره دارای شکل و رنگی ثابت است که جنس آن را بسیار مقاوم نموده است و همچنین مقاوم در برابر آب و گرما و سرما و یخبندان و باد می باشد و عایق خوبی در برابر سرما و گرما است.

قیمت سفال بام شیر کوه

قیمت سفال بام شیر کوه به عواملی مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می توان به ابعاد و اندازه سفال ها و چگونگی کیفیت ومراحل ساخت و همچنین طرح و رنگ سفال بام اشاره نمود که تاثیر بسیاری در قیمت این محصولات دارند. سفال بام شیرکوه یکی از بهترین و با کیفیت ترین سفال های بام را در بازار می باشد و با استفاده از بهترین متریال و به کارگیری و بهرمندی از افراد ماهر و حرفه ای و خلاق در تولید این محصولات همواره هدف خود را رضایت هموطنان عزیز قرار داده است. قیمت  سفال بام شیر کوه با توجه به کیفیت کار بسیار مناسب و پایین می باشد و شما می توانید با خیال راحت این محصول را تهیه نمایید وجلوه و نمایی خاص به ساختمان خود ببخشید. معمولا چهارده عدد این سفال بام برای پوشش یک متر مربع به کار می رود و توجه داشته باشید که نصب و زیر سازی برای پیاده سازی سفال بام نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و حداقل شیبی که باید برای زیرسازی لحاظ شود سی و پنج درجه می باشد که اگر شیب در نظر گرفته شده کمتر باشد آب باران در سقف مانده و به مرور زمان به داخل نفوذ می کند . شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت وهمچنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های ارتباطی با بازرگانی آقای قنبری تماس حاصل نمایید تا راهنمای شما برای خرید مناسب باشند. کارشناسان و مشاورین ما همواره آماده خدمات رسانی به شما مشتری عزیز می باشند.

با مدیریت آقای عمار قنبری

شماره تماس : 09122393903

01152223935

آدرس:مازندران -چالوس -خیابان 17 شهریور-پالوجده-روبروی پلیس +10-کارخانه سفال بام چالوس-پلاک118

سفال قدیمی

سقف

شیروانی

تیزه

پنجه

کلاهک

آلاچیق ویلا چاولوس و نوشهر

طبرستان

شیرکوه

شاهین

سفال شاهین

سفال بام شاهین

سفال بام شیرکوه

سفال بام طبرستان

بهشهر

کلاهک آلاچیق

بام ویلا

روف گاردن

سفال لعابدار

سفال شیرکوه و طبرستان

سفال سنتی

سفال لوله ای

سفال نیم دایره

سفال پرتغالی

سفال هلندی

 سفال رستمی

سفال ایتالیایی

سفال مارسی

سفال رنگی

 

سفال لعابدار

سفال بام شیبدار

فروش سفال بام شیر کوه

قیمت سفال بام شیر کوه

خرید سفال بام شیر کوه

مرکز فروش سفال بام شیرکوه

 

 

 

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش سفال شاهین بازرگانی قنبری | قیمت سفال بام شیر کوه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه