فروش روغن خوراکی و آرایشی در تهران

فروش روغن خوراکی و آرایشی در تهران روغن ها دارای خواص و فواید مختلفی می باشند. همان طور که می دانید از اکثر گیاهان و…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش روغن خوراکی و آرایشی در تهران

روغن ها دارای خواص و فواید مختلفی می باشند. همان طور که می دانید از اکثر گیاهان و دانه های موجود روغن تهیه می کنند و همین باعث وجود خواص های مختلف در روغن های متفاوت شده است .روغن هایی مانند روغن گلیسیرین ، روغن شنبلیله ، روغن خشخاش ، آووکادو و … از جمله روغن هایی می باشند که دارای خواص بسیار زیاد هستند.

در این قسمت به بررسی برخی از خواص این روغن ها می پردازیم .

  • روغن آووکادو :

روغن آووکادو از میوه ی آووکادو تهیه می شود از بهترین ، پر خاصیت ترین و سالم ترین روغن های موجود می باشد . این روغن پر طرفدار دارای ویتامین های بسیار مهمی مانند ویتامین E ، اسید های چرب و اسید ها و ویتامین های بسیار زیادی می باشد که برای بدن مناسب می باشند. از مزیت های فوق العاده روغن آووکادو می توان به کمک کردن در لاغری و کاهش پیدا کردن وزن ، در مان کردن انواع بیماری های پوستی و مو و دیگر فواید مهم آن اشاره کرد .

  • روغن خشخاش :

روغن خشخاش مانند یک اسانس می باشد که از دانه های گیاه خشخاش به دست می آید . روغن خشخاش که یکی از مهم ترین مسکن های گیاهی می باشد برای تسکین درد هایی مانند درد گوش ، درد کمر ، درد سیاتیک و … گزینه ی بسیار مناسبی می باشد .از ویژگی های روغن خشخاش می توان به کاهش درد هایی مانند درد سر و گوش و … ، کاهش سرفه و آبریزش و دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن اشاره کرد .

تولیدی روغن های 2020

به دست آوردن این روغن ها کار بسیار دشوار و حساسی می باشد که نیازمند دقت و استفاده از وسایل مدرن و به روز است تا با استفاده از آن ها بهترین و با کیفیت ترین روغن را بتوان به دست آورد .یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مجموعه های تولید روغن در سراسر ایران تولیدی روغن 2020 می باشد که در راستای تولید روغن از تمام گیاهان و دانه های موجود دارای سابقه ی بسیار درخشانی می باشد . این تولیدی با اسنفاده از تمیز ترین و مدرن تری وسایل موجود و همین طور کادر حرفه ای خود در تولید روغن های مختلف از برترین مجموعه های موجود می باشد که تولیدات خود را به سر تا سر ایران ارسال می کند .

تولیدی روغن 2020 با تولید روغن هایی مثل روغن کنجد ، بادام زمینی ، مغز دانه های آرگان ، کرم خراطین ، سیاه دانه ، روغن خراطین با بو و بدون بو ، روغن هسته ی آلبالو ، روغن زیتون با بو و بدون بو ، تولید و پخش انواع شیره های توت ، انجیر و … و همین طور انواع روغن های خوراکی ، دارویی و آرایشی تمام نیاز های شما عزیزان را در راستای به دست آوردن روغن های مختلف برطرف می کند .تمامی روغن های موجود وارداتی می باشد.

آقای محسن رسولی مدیر مجموعه ی تولیدی روغن 2020 با استفاده از کادر حرفه ای خود در زمینه ی تولید روغن بزرگ ترین هدف خود را رضایت شما عزیزان قرار داده است.

شماره تلفن جهت تماس : 09197230725

آدرس : تهران، منطقه 19، محله شریعتی شمالی، خانی آباد نو، شهرک شریعتی، خیابان مهران، بین کوچه چهلم و نعمت الهی، پلاک 73

فروش روغن خوراکی و آرایشی در تهران

روغن عمده فروشی در تهران

فروشگاه روغن آرایشی در تهران

 فروش روغن آرگان معطر

فروش روغت آرگان بدون بود

فروش روغن آرگان به صورت کلی و جزئی

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش روغن خوراکی و آرایشی در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه