فروش رنگ های صنعتی و ساختمانی

فروش و اجرای رنگ صنعتی و ساختمانی در فروش و اجرای رنگ صنعتی و ساختمانی، شرکت رنگ صنعتی و ساختمانی ایکالر با استفاده از متخصصین…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش و اجرای رنگ صنعتی و ساختمانی
در فروش و اجرای رنگ صنعتی و ساختمانی، شرکت رنگ صنعتی و ساختمانی ایکالر با استفاده از متخصصین ماهر و با تجربه و علم و فناوری به روز اقدام به تولید انواع رنگ و ارائه خدمات کرده است.

کاربرد هر کدام از رنگ های صنعتی و ساختمانی متفاوت است و همان طور که از نام آن مشخص است، یک رنگ در محیط های صنعتی و دیگری برای رنگ آمیزی ساختمان ها استفاده می شود.

فروش و اجرای رنگ صنعتی و ساختمانی و ویژگی های آن ها
در یک دهه گذشته صنعت رنگ رشد قابل توجهی داشته و میانگین این رشد سالیانه 5/4 درصد بوده است. برخی از ویژگی های کلی رنگ ها عبارتند از؛ کاربرد آسان آن، در برابر خوردگی، رطوبت و آب و حرارت مقاوم است. خشک شدن سریع و محافظت کننده با دوام و انعطاف پذیر.

برای فروش و اجرای رنگ صنعتی و ساختمانی باید با ویژگی های هر کدام از رنگ های صنعتی و ساختمانی آشنا شد.

موارد استفاده از رنگ های صنعتی برای رنگ و پوشش دهی محصولات صنعتی مانند وسایل نقلیه و اتومبیل ها، کپسول های مختلف مانند لوله های گاز، آب، فاضلاب و…، کپسول آتش نشانی و یا LPG و CNG، داربست و بشکه ها و… است. رنگ های ساختمانی عموما برای رنگ آمیزی محیط های مسکونی مانند دیوارها و یا سقف خانه ها کاربرد دارد. بنابراین می توان گفت هر کدام از این محیط ها خصوصیات خود را دارد و بالطبع باید رنگ استفاده شده برای هر کدام مخصوص آن محیط باشد.

برای فروش و اجرای رنگ صنعتی و ساختمانی، بهتر است با اهل این حرفه و مشاوران این حوزه مشورت کرد تا بتوان رنگی متناسب با فعالیت و کار خود انتخاب و مورد استفاده قرار داد.

روش اجرای رنگ های صنعتی می تواند به صورت دستی و با استفاده از قلمو یا غلطک و یا با روش پاششی و با استفاده از اسپری بدون هوا بر روی لوازم و تجهیزات صنعتی صورت گیرد.

برای اجرای رنگ های ساختمانی ابتدا باید دیوار یا سقف مورد نظر را تمیز و بتونه کاری کرده و اگر رنگ بر روی دیوار گچی اجرا می شود باید قبل از رنگ از روغن الیف استفاده کرد و همچنین دیوار را باید سمباده زنی و لکه گیری کرد و سپس رنگ آمیزی نمود.

تهران، خیابان مصطفی خمینی، چهارراه سرچشمه، شماره 760
۰۲۱-۳۳۹۱۴۹۳۶
۰۲۱-۳۳۹۱۲۷۵۷
۰۹۰۲۱۵۴۰۹۷۴
۰۲۱-۳۶۳۴۹۰۱۹
۰۹۱۲-۱۵۴۰۹۷۴
sales@e-color.ir
N0.65 Bank Street, BurDubai, Dubai UAE
0097-14-3927174

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش رنگ های صنعتی و ساختمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه