فروش حبوبات و برنج زارع در شیراز

فروش حبوبات و برنج زارع در شیراز فروش روغن جامد و مایع حبوبات دارای خواص بی نظیری هستند که تاثیرات باور نکردنی در سلامتی بدن…
شهر
شیراز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش حبوبات و برنج زارع در شیراز

فروش روغن جامد و مایع

حبوبات دارای خواص بی نظیری هستند که تاثیرات باور نکردنی در سلامتی بدن انسان دارند. حبوبات سرشار از پروتئین می باشند و از پروتئین حیوانی، ارزش غذایی بیشتری دارند. البته باید توجه داشت که همه افراد جهان با هر نوع تغذیه باید حبوبات را در رژیم غذایی خود قرار دهند. افرادی که قصد دارند پروتئین حیوانی را از زندگی خود حذف کنند، حتما باید حبوبات را در رژیم غذایی خود دخیل نمایند تا خدای نکرده دچار ضعف و ناراحتی نشوند.

تهیه حبوبات با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین امروزه که برخی از سودجویان حبوبات با کیفیت پایین را با قیمت بالا به فروش می رسانند و موجب بالا رفتن قیمت این محصولات و گرانی می شوند. از این رو شرکت های پخش و بسته بندی، خرده فروشان، کسبه محترم و … توجه داشته باشید که این محصولات را از مراکز معتبر و با قیمت مناسب تهیه نمایید.

درصدد رفع این نیاز فروش حبوبات و برنج زارع در شیراز، با فروش این محصولات به صورت فله ای و کیلویی و ارسال به اقسا نقاط کشور عزیزمان، با ارائه این محصولات در کیفیت های بسیار بالا و قیمت مناسب همواره هدف خود را رضایت شما هموطنان عزیز قرار داده است. کلیه حبوبات مجموعه ما به صورت فله ای و پاک شده هستند، تمامی حبوبات در آزمایشگاه تست شده و از لحاظ کیفیت و پزا بودن فاقد هرگونه مشکلی هستند.

از جمله حبوباتی که در مجموعه ما به صورت عمده به فروش می رسند می توان به موارد زیر اشاره نمود.لوبیا قرمز، لوبیا سفید، لپه،دال عدس، عدس ریز، عدس درشت، ماش، نخود، باقلا، ذرت، لوبیا کشاورزی، لوبیا پلو ریز و درشت، بلغور گندم، جو پرک، جو پوست کنده، لیمو عمانی، نشاسته گندم و ذرت و … .

شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت ها و همچنین سفارش حبوبات مورد نیاز به صورت عمده ای از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

شماره تماس : 09025528916 حبوبات زارع

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش حبوبات و برنج زارع در شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه