فروش تخته شاسی در تهران

فروش تخته شاسی در تهران تخته شاسی یکی از وسایل تحریر بسیار پر کاربرد می باشد که که در ابعاد گوناگون 8 میلی متری ،…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش تخته شاسی در تهران

تخته شاسی یکی از وسایل تحریر بسیار پر کاربرد می باشد که که در ابعاد گوناگون 8 میلی متری ، 16 میلی متری و 30 میلی متری موجود می باشد و شما با توجه به کاری که انجام می دهید می توانید این تخته ها را تهیه کنید زیرا هر کدام ای این تخته های شاسی دارای کاربرد متفاوتی می باشد.تخته های شاسی در انواع گوناگونی موجود می باشند . از انواع این تخته های شاسی می توان به تخته شاسی 8 میل ، باکس شاسی ، شاسی پایه دار ، شاسی مکعبی ، قاب شاسی و لیت سر مجلسی اشاره  کرد که در تنوع و کیفیت های مختلفی موجود می باشد.همان طور که می دانید تخته های شاسی با توجه به ابعاد و کیفیت های مختلفی که دارند دارای قیمت های مختلفی نیز می باشند. مثلا افرادی که می خواهند عکس های خود را روی تخته های شاسی چاپ کنند با توجه به سایز و ابهاد موجود قیمت آن به مستری اعلام می شود .

اجزای تشکیل دهنده ی تخته شاسی های خام برای عکس

  •     چسب مخصوص

  •     تخته از اجناس مختلف در ضخامت های 8، 16 و 30

یکی دیگر از تخته شاسی های پر کاربرد تخته های زیر دستی می باشد که جنس این تخته ها اهمیت بالایی دارند زیرا باید بسیار محکم و با دوام باشند و همین طور برای حمل  و نقل بسیار مناسب باشند .اگر تخته شاسی ها پلاستیکی باشند جنس آن ها از پلی پروپیلن می باشد که گرد و خاک را به سمت خود جذب نمی کنند و بسیار با کیفیت هستند.

فروش تخته شاسی در تهران

یکی از تولیدی های بسیار معتبر برای تهیه ی این تخته های شاسی تولیدی مقدم می باشد که انواع تخته های شاسی را در انواع ابعاد ، قیمت ها و کیفیت های مختلف تولید می کند .اگر به دنبال کار های بسیار متفاوت در تخته های شاسی هستید ما به شما این تولیدی را پیشنهاد می کنیم .یکی از خوبی های بسیار زیاد خرید از خود تولیدی ها این می باشد که دیگر واسطه ای در میان شما و تولید کننده اصلی وجود ندارد و شما می توایند اجناس مورد نظر خود را به راحتی و با قیمت های بسیار باور نکردنی که مقرون به صرفه نیز می باشند از تولیدی دریافت کنید و یک خرید منحصر به فرد داشته باشید .

تولیدی مقدم قابلیت ارسال محصولات خود به سراسر ایران را دارا می باشد و شما می توانید تمام محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید . این محصولات با کیفیت های بسیار بالا و با تضمین کیفیت برای شما در سراسر ایران ارسال خواهند شد . حتی شما می توایند اشکال و طرح های روی محصولاتی که قصد سفارش دادن آن ها را دارید به دل خواه انتخاب کنید و به خواست شما این طزح ها برای شما تولید خواهند شد .تولیدی مقدم دارای بهترین تخته های شاسی درجه 1 با بهترین مواد و دستگاه های به روز می باشد.

خدمات ارائه شده دیگر توسط این مجموعه:

  • تولید شاسی درجه یک با بهترین متریال و دستگاه های بروز

  • تولید و عرضه بهترین تخته شاسی با مناسب ترین قیمت

  • فروش تخته شاسی عکس در سایزهای مختلف

  • تخته شاسی 3میل، 8میل ،16میل

  • خرید بدون واسطه از تولید کننده

  • بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت

آدرس تولیدی برای مراجعه حضوری : تهران ، آزادی ، رودکی شمالی ، نرسیده به پرچم ، پلاک 49 جدید

مدیریت تولیدی آقای مرتضی مقدم

09126728115

فروش تخته شاسی در تهران

خرید تخته شاسی عکس

قیمت تخته شاسی

تولید تخته شاسی

مرکز فروش تخته شاسی

خرید چسب شاسی عکس

قیمت تخته شاسی طراحی

تخته شاسی چوبی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش تخته شاسی در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه