فروش تجهیزات مرغداری در قزوین | آیسار طیور

فروش تجهیزات مرغداری در قزوین در سالن های مرغداری بسته به دوره رشد جوجه ها از تجهیزات مختلفی استفاده میشود. یکی از اصلی ترین تجهیزات…
شهر
قزوین
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش تجهیزات مرغداری در قزوین

در سالن های مرغداری بسته به دوره رشد جوجه ها از تجهیزات مختلفی استفاده میشود. یکی از اصلی ترین تجهیزات سالن های مرغداری ماشین های جوجه کشی می باشند. در مرغداری ها با توجه به ظرفیت بالای تولید، از فروش دستگاه جوجه کشی صنعتی استفاده میشود که معمولا ظرفیت آنها بالای چندین هزار می باشد. البته لازم به ذکر است که ماشین های جوجه کشی فقط مختص مرغداری ها نبوده و نمونه های کوچکتر و خانگی آن برای پرورش دهندگان محلی و کاربران خانگی نیز به بازار عرضه می گردد. مجموعه ایسار طیور در حیطه فروش تجهیزات مرغداری در قزوین جزو بهترین ها هستند.

مرغداران توسط ماشین های جوجه کشی هزاران تخم نطفه دار را در یک دوره تفریخ و به جوجه  تبدیل میکنند. سپس این جوجه ها به سالن پرورش انتقال داده میشوند.در سالن های مرغداری بسته به دوره رشد جوجه ها از تجهیزات مختلفی استفاده میشود. یکی از اصلی ترین تجهیزات سالن های مرغداری ماشین های جوجه کشی می باشند. در مرغداری ها با توجه به ظرفیت بالای تولید، از فروش دستگاه جوجه کشی صنعتی استفاده میشود که معمولا ظرفیت آنها بالای چندین هزار می باشد. البته لازم به ذکر است که ماشین های جوجه کشی فقط مختص مرغداری ها نبوده و نمونه های کوچکتر و خانگی آن برای پرورش دهندگان محلی و کاربران خانگی نیز به بازار عرضه می گردد.مرغداران توسط ماشین های جوجه کشی هزاران تخم نطفه دار را در یک دوره تفریخ و به جوجه  تبدیل میکنند. سپس این جوجه ها به سالن پرورش انتقال داده میشوند.

مجموعه آیسار طیور بهترین تولید کننده انواع تجهیزات مرغداری می باشد. اگر قصد راه اندازی یک مرغداری با تجهیزات با کیفیت را دارید. فروش تجهیزات مرغداری در قزوین با بهترین کیفیت توسط این مجموعه انجام می شود.

انواع تجهیزات مورد نیاز در مرغداری: در تجهیزات مرغداری ها با توجه به هدف نگهداری مرغ تجهیزات متفاوتی نیاز است اما به طور کلی، وسایل مورد نیاز  به دو دسته تقسم می شوند : 1- تجهیزات اصلی که با نام تجهیزات محرک نیز شناخته می شوند . 2- تجهیزات جانبی. تجهیزات محرک در سالن های مرغداری  .

تجهیزات جانبی در سالن های مرغداری:

تجهیزاتی مانند فرغون ، جارو ، سطل ، بیل ، سرتاس و شن کش از وسایل دیگر مورد نیاز در محیط مرغداری های صنعتی  است که در زمره تجهیزات جانبی قرار می گیرند .

در مرغداری های مدرن از تأسیسات دیگری همچون انتقال دان ، آسیاب میکسر و بالابر در راه اندازری سیستم دانخوری اتوماتیک استفاده میشود.در نتیجه داشتن تجهیزات کافی برای راه اندازی یک مرغداری با کیفیت ضروری می باشد. مجموعه ایسار طیور که یک مجموعه فروش تجهیزات مرغداری در قزوین می باشد تمامی تجهیزات متنوع مورد نیاز شما را موجود دارند و شما می توانید با کیفیت ترین آن ها را این این مجموعه خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09128805412

با مدیریت آقای خدابنده لو

فروش تجهیزات مرغداری گوشتی

تجهیزات مرغداری خانگی

ساخت تجهیزات مرغداری

تولید دستگاه اتوماسیون سالن مرغداری در قزوین

تولید لوازم مرغداری در قزوینت

فروش تجهیزات مرغداری در قزوین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش تجهیزات مرغداری در قزوین | آیسار طیور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه