فروش تجهیزات آزمایشگاهی در اصفهان

فروش تجهیزات آزمایشگاهی در اصفهان اساسا تجهیزات آزمایشگاهی تاثیرات بسزایی در توسعه مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی دارند. از این رو باید در راستای تحقق این…
شهر
اصفهان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش تجهیزات آزمایشگاهی در اصفهان

اساسا تجهیزات آزمایشگاهی تاثیرات بسزایی در توسعه مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی دارند. از این رو باید در راستای تحقق این امر از بهترین و با کیفیت ترین برندهای جهان در آزمایشگاه ها استفاده نمود و نتایج بهتری کسب کرد. از این رو مجموعه ما در راستای سیاست توسعه مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی با ارائه خدمات به کلیه دانشگاه ها، آزمایشگاه های شیمی ، آزمایشگاه های خصوصی، آزمایشگاه های پزشکی و دندان پزشکی، ارگان های دولتی و .. قدم بزرگی در راستای رفع نیاز های تجهیزات آزمایشگاهی برداشته است.

استفاده از تجهیزات با کیفیت و با ضمانت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . از این رو مجموعه ما با جمع آوری بهترین و با کیفیت ترین برند ها همواره هدف خود را جلب رضایت شما قرار داده است. یکی از مهمترین فاکتورهای خرید، کیفیت بالای محصول ، داشتن ضمانت و همچنین تحویل به موقع می باشد. از این رو تمامی تجهیزات مجموعه ما دارای ضمانت کیفیت می باشند و شما می توانید در کوتاه ترین زمان تجهیزات مورد نیاز برای آزمایشگاه خود را تهیه نمایید . متخصصین و کارشناسان ما با ارائه اطلاعات لازم و راهنمایی های مورد نیاز شما، می توانند شما را برای تهیه تجهیزات مناسب برای مرکز و آزمایشگاهتان راهنمایی نمایند. ازاین رو کافی است از طریق لینک های ارتباطی با ما تماس حاصل نمایید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید. از جمله محصولات شرکت می توان به سکوبندی آزمایشگاه، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تجهیزات سنجش آزمایشگاهی و مواد شیمیایی اشاره نمود.

با کیفیت ترین تجهیزات آزمایشگاهی

شرکت نرمال لایو با بیش از نیم قرن سابقه کاری موفق در زمینه واردات و فروش تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی، همینک با ارائه پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی که دارای استاندارد های بین المللی هستند در این زمینه خوش درخشیده است. شرکت ما دارای نمایندگی کمپانی مرک (MERCK) آلمان ، نمایندگی انحصاری مواد شیمیایی برند کرافت (BERND KRAFT) آلمان، نمایندگی انحصاری شیشه آلات تی جی آی (TGI) آلمان در ایران، نماینده انحصاری شرکت تفا (TFA) آلمان در ایران، نماینده رسمی شرکت های اسکالتک (SCALTEC) آلمان و ترازوهای حساس دنور (DENVOR)، لوازم آزمایشگاهی پارکو (PARCO) هندوستان ، تجهیزات آزمایشگاهی بوکل (BOECKEL) آلمان و انواع کاغذ های صافی فیلتراک (FILTRAK) آلمان و .. می باشد.

سکوبندی و کابینت بندی آزمایشگاه ها باید به صورت بهینه و استاندارد انجام گیرد از این رو شما می توانید با خیال راحت سکوبندی و کابینت بندی آزمایشگاهی از جمله انواع کمد ها، هود آزمایشگاهی، شیرآلات و سینک را در مدل های مختلف و به صورت کاملا استاندارد و با کیفیت از شرکت ما تهیه نمایید. شرکت ما همچنین بستر مناسبی برای تهیه انواع لوازم آزمایشگاهی تخصصی مورد نیاز آزمایشگاه شیمی، بیو شیمی،  مواد غذایی،  آب و فاضلاب و … فراهم نموده است.

مجموعه ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشد. از این رو می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و تجهیزات مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت تهیه نمایید.

شماره تماس : 09131089447

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش تجهیزات آزمایشگاهی در اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه