فروش اینورتر کنترل راه دور | تعمیرات تخصصی اینورتر در تهران

فروش اینورتر کنترل راه دور اینورتر (Inverter) یا مبدل برق دستگاه الکترونیکی است که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند.…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش اینورتر کنترل راه دور

اینورتر (Inverter) یا مبدل برق دستگاه الکترونیکی است که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند. جریان AC تبدیل شده می توانند بر اساس نیاز در هر ولتاژ و فرکانسی باشد که بوسیله ترانسفورماتورهای مناسب و مدارها کنترل می شود.اینورترها قطعات متحرک ندارند و در طیف گسترده ای از ابزارهای کاربردی استفاده می شوند، از منبع تغذیه کامپیوتر گرفته تا ابزار بزرگ حمل و نقل فله. اینورترها معمولا برای تامین جریان AC از منابع DC مانند پانل های خورشیدی یا باتری مورد استفاده قرار می گیرند.

اینورتر نوسان ساز الکترونیکی قدرت بالا است. دلیل این نام گذاری آن  این است که این دستگاه عمل عکس مبدل برق AC به DC متداول را انجام می دهد. درواقع اینورتر یا درایو AC به دستگاهی گفته می شود که به کمک آن می توان سرعت یک موتور AC سه فاز را کنترل کرد بدون آنکه قدرت و گشتاور موتور کاهش یابد. اینورترها در ظرفیتهای مختلف ساخته می شوند مثلاً برای یک موتور با توان 20 اسب بخار باید از اینورتر 20 HP استفاده کرد.از نظر ورودی اینورترها به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم می گردند. البته خروجی همه آنها سه فاز است. برای اینورترهای با توان بالای 3 اسب فقط از ورودی سه فاز استفاده می گردد.

برخی از اینورتر های با توان پایین دارای هشداری مبنی بر عدم استفاده از آنها برای روشن کردن لامپ های فلورسنت معمولی هستند. دلیل این هشدار این است که خازن تصحیح توان به صورت موازی با لامپ وصل شده است. با برداشتن خازن مشکل رفع خواهد شد.

ویژگی های اینورتر

  • کاهش جریان راه اندازی و در نتیجه طولانی شدن عمر موتور ، امکان تغییر سرعت موتور، امکان تغییر جهت حرکت موتور، داشتن حفاظت در برابر اضافه بار، امکان کار موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی متغیر است، امکان کنترل از راه دور، ایجاد سرعت بیشتر از سرعت نامی موتور، برنامه ریزی کردن حرکت اشاره کرد.

  • اینورتر به صورت هوشمند میزان بار وارده به موتور را تشخیص داده و متناسب با همان بار، به موتور جریان می دهد و این جریان در بسیاری از مواقع از جریان نامی موتور کمتر است. دستگاهی الکترونیکی است که بوسیله آن می توان سرعت موتورهای سه فاز را تغییر داد.

  • روشن و خاموش نمودن موتور بدون نیاز به قطع و وصل برق اصلی.

  • کاهش ضربه های مکانیکی و در نتیجه افزایش طول عمر مفید قسمت مکانیکی.

  • حفاظت موتور در مقابل افزایش ولتاژ و جلوگیری از آسیب دیدن موتور

تعمیرات تخصصی اینورتر در تهران

گروه صنعتی فراز در تهران بهترین تولید کننده و فروشنده انواع اینورتر کنترل از راه دور در بهترین کیفیت می باشند. همچنین این گروه حرفه ای در بخش تعمیرات انواع اینورتر هم فعالیت می کنند. پس اگر اینورتر نورد استفاده ی شما دچار خرابی شده است اصلا نگران باشید. چرا ه کروه صنعتی فراز به خوبی و با کمترین هزینه مشکل شما را حل خواهند کرد.

نماینده انحصاری فروش اینورترهای کنترل دور ، تجهیزات جانبی اینورترها ، سافت استارت و سرو موتورها در برندهای مختلفی می باشیم و با توجه به تنوع بالا در کیفیت ، قیمت و ویژگی محصولات توانسته اند فروش قابل توجهی در سطح کشور داشته باشند. همچنین یکی از مجهزترین کارگاه های تعمیرات الکترونیکی تجهیزات اتوماسیون صنعتی در کشور را دارند و به عنوان بزرگترین مجموعه در زمینه تعمیرات الکترونیک صنایع نساجی و بافندگی در کشور می باشند که آماده ارائه خدمات به صنایع فرش ماشینی بوده و هم اکنون با بزرگترین شرکت های صنایع فرش بافی و ریسندگی در ایران همکاری دارند .

جهت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:

09129275159

https://farazcogroup.com/

فروش اینورتر کنترل دور موتور

فروش اینورتر کنترل راه دور

خرید اینورتر راه دور در تهران

تعمیرات تخصصی اینورتر در تهران

آموزش تعمیرات اینورتر صنعتی

تعمیرات تخصصی دستگاه اینورتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش اینورتر کنترل راه دور | تعمیرات تخصصی اینورتر در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه