فروش انواع کابل | فروشگاه کابل صنعت

فروش انواع کابل کابل ها یکی از چندین وسیله ای می باشند که در زندگی انسان تاثیر دارند و حضور آن ها الزامی می باشد…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش انواع کابل

کابل ها یکی از چندین وسیله ای می باشند که در زندگی انسان تاثیر دارند و حضور آن ها الزامی می باشد زیرا باعث افزایش سرعت و بهبود عملکرد در کار ها می شوند .کابل ها دارای انواع مختلفی می باشند مانند : کابل ارت، کابل ابزار دقیق، فیبر نوری، کابل زره دار و … که در این قسمت به بررسی برخی از این کابل ها و تاثیر آن ها در زندگی انسان ها می پردازیم .

  • کابل ارت :

این کابل ها که به سیم های خشک نیز معروف هستند، به صورت یک رشته از سیم های مسی می باشند که این گونه کابل ها را برای جریان های مختلف که سطح مقطع های آن ها 1.5 تا 250 میلی متر مربع باشد می سازند .از جمله مهم ترین کاربرد کابل ارت در تابلو های برق می باشد هم چنین از این کابل در مخابرات برای از بین بردن نویز ها استفاده می شود . اگر عایق این کابل به رنگ زرد یا سبز باشد یعنی به عنوان ارت خشک به کار رفته است .

  • فیبر نوری :

فیبر نوری مانند رشته های بسیار باریک و بلند می باشند که جنس آن ها از مایعی شفاف مانند شیشه یا پلاستیک می باشد . از این فیبر نوری برای انتقال داده ها و اطلاعات بسیار مهم می باشد زیرا پهنای باند بسیار بالایی را شامل می شود . یکی از کاربرد های اصلی این فیبر نوری در انتقال داده توسط لیزر می باشد .یکی از ویژگی های فیبر نوری این می باشد که اگر نوری از یک سمت آن وارد شود می تواند از سمت دیگر خود نور را خارج کند.

فروشگاه کابل صنعت

از آن جایی که کابل ها کاربرد های متفاوتی دارند و همان طور که گفتیم در زندگی وجود آن ها الزامی می باشد ، هم چنین باید دقت داشته باشیم آن ها را از فروشگاه درستی تهیه کنیم زیرا ممکن است شخصی کابل های پوسیده و به درد نخور را به همراه باقی کابل ها به شما بدهد که در صورت استفاده از آن ها دچار مشکل شوید برای مثال یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین کابل های موجود که در صنعت برق بسیار اهمیت فراوان دارد کابل ابزار دقیق می باشد .

برای خرید تمام کابل های مورد نیاز خود مانند کابل های ابزار دقیق، کابل ارت، فیبر نوری، کابل زره دار، کابل های سرب دار، کابل های ضد انفجار و … ما به شما شرکت کابل صنعت را معرفی می کنیم که دارای بهترین و با کیفیت ترین کابل های مورد نیاز شما می باشد .شرکت کابل صنعت با مدیریت آقای فرشاد قاسمی زاده دارای سابقه ی بسیار درخشان در زمینه عرضه و فروش کابل های مختلف می باشد و شما می توانید به روز ترین و با کیفیت ترین کایبل ها را از شرکت کابل صنعت دریافت کنید.

آدرس جهت مراجعه ی حضوری : خیابان لاله زار ، کوچه ی باربد (ملی) ، پاساژ سرای لاله زار ، طبقه ی اول ، پلاک 90

تلفن تماس : 09121365447

فروشگاه اینترنتی سیم و کابل

فروش انواع کابل در تهران

قیمت انواع کابل و سیم

قیمت انواع کابل ابزار دقیق

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش انواع کابل | فروشگاه کابل صنعت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه