فروش انواع میخ و پیچ پانل در تهران

فروش انواع میخ و پیچ پانل در تهران پیچ استوانه ای است که در سطح آن شیار هایی وجود دارد. علت وجود این شیار ها…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش انواع میخ و پیچ پانل در تهران

پیچ استوانه ای است که در سطح آن شیار هایی وجود دارد. علت وجود این شیار ها بستن دو جسم بر روی یکدیگر است. یکی از انواع پیچ ها ، پیچ پانل یا کناف است که برای اتصال پانل کناف به سازه مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین گزینه برای نصب کناف به شمار می رود. برای خرید انواع میخ و پیچ پانل های بسیار با کیفیت، مقاوم و یکدست به مرکز فروش انواع میخ و پیچ پانل در تهران با مدیریت حسین هاشمی نصب مراجعه کنید. پیچ پانل TN2 برای نصب پانل های ۵/۱۲ یا پانل ۵/۹کناف به کناف استفاده می شود. زمانی که پانل های ضخیم تر مورد استفاده قرار می گیرند باید از پیچ ۵/۳استفاده بشود. پیچ پانل ها از روشی به نام فورج سرد تولید می شوند که در این روش با استفاده از یک دستگاه مخصوص به دستگاه کله زنی با به کار بردن سمبه شکل خام پیچ را تولید می کنند و در نهایت پیچ بر روی قطعاتی مفتولی شکل که به صورت پیچ بریده شده اند شکل می گیرند و ظاهر نهایی خود را پیدا می کنند.

ماده ی اصلی برای تولید انواع پیچ ها از نوعی فولاد نرم است که قابلیت عملیات حرارتی را دارد. شما در مرکز فروش انواع میخ، پیچ پانل در تهران می توانید به راحتی انواع میخ و چاشنی در سایز های مختلف و با کیفیت ساخت عالی، ۱۰۰ عدد میخ و ۱۰۰ عدد چاشنی جهت اتصال ورق فلزی با بیشترین ضخامت ۵ میلی متر به بتن که دارای طول های مختلف میخ از جمله ۳۲، ۴۲، ۴۷، ۵۲و ۶۲ میلی متر می باشند و قابلیت استفاده با چاشنی های قرمز و مشکی در زمینه های میخ و چاشنی را دارند، انواع پیچ های پانل سازه به سازه را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

از اصلی ترین ویژگی های این مرکز تضمین کیفیت کالا و اصل بودن آن است.

جهت مشاوره رایگان ، سفارش و دریافت سریع کالا با ما در ارتباط باشید. مرکز فروش انواع میخ و پیچ پانل در تهران. تلفن تماس: 09126904304

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش انواع میخ و پیچ پانل در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه