فروش انواع قطعات ماشین سنگین در تهران | فروشگاه یدک مظفری

فروش انواع قطعات ماشین سنگین در تهران قطعات ماشین سنگین در تهران ماشین های سنگین وسیله هایی هستند که جهت حمل و نقل کالا و…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش انواع قطعات ماشین سنگین در تهران

قطعات ماشین سنگین در تهران

ماشین های سنگین وسیله هایی هستند که جهت حمل و نقل کالا و راحت تر کردن کار انسان تولید شده اند . از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده کامیون ها می توان شاسی، موتور، گیربکس و دیفرانسیل را نام برد.با توجه به انواع قطعات موجود در بازار قطعات ماشین آلات سنگین، راه سازی و همچنین تنوع در محصولات، مجموعه فروش انواع قطعات ماشین سنگین در تهران در کمترین زمان ممکن کلیه نیاز های شما را با بهترین کیفیت و ضمانت اصل کالا تامین خواهند کرد.همیشه کالای مورد نیاز ماشین های سنگین تان را از مکان های معتبر تهیه کنید. چرا که کوچک ترین اشکال یا موردی در قطعات ماشین شما می تواند حوادث جبران ناپذیری را برای شما ایجاد کند.

شرکت فروش انواع قطعات ماشین سنگین در تهران اطمینان کافی به شما می دهد که تمامی محصولات اصلی، مرغوب و با کیفیت می باشند و در بهترین شرایط در اختیار شما قرار می گیرند. شما با مراجعه حضوری یا غیر حضوری تنها با یک مشاوره تلفنی می توانید کلیه قطعات یدکی بدنه، گیر بکس، موتوری، کامیونت های هیوندا مایتی، کامیونت های هیوندا کروز، کامیونت های ایسو زو ۵ تن، کامیونت های ایسوزو ۶ تن، کامیونت های ایسوزو ۷ تن، کامیونت و کشنده های فاو، خاور و مینی بوس ۶۰۸و ۸۰۸، تهیه و توزیع کلیه لوازم یدکی اصلی سواری، کیا، عرضه مستقیم انواع لامپ های اتومبیل فونیکس و غیره….  را تهیه کنید.

جهت مشاوره رایگان، تهیه انواع قطعات ماشین سنگین  با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۵۳۶۰۲۵۸

آدرس: تهران، خیابان امیر کبیر، خیابان ملت، جنب بانک رسالت، پاساژ اعظم، طبقه اول، پلاک۵۹

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش انواع قطعات ماشین سنگین در تهران | فروشگاه یدک مظفری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه