فروش انواع فیوز هوایی در تهران | فروش کلید کمپکت یونولک در تهران | تهران پادنا

 فروش انواع فیوز هوایی در تهران شرکت  فروش انواع فیوز هوایی در تهران با طراحی های خاص خود و با کادری مجرب فیوزی را طراحی…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

 فروش انواع فیوز هوایی در تهران

شرکت  فروش انواع فیوز هوایی در تهران با طراحی های خاص خود و با کادری مجرب فیوزی را طراحی کرده اند که مدار های الکتریکی را در برابر جریان غیر مجاز محافظت می کند.در واقع اگر یک جریان برق با ولتاژ بالا از فیوز بگذرد فیوز می سوزد و به این ترتیب جریان برق قطع می شود. در واقع فیوز یک وسیله حفاظتی محسوب می شود که در تجهیزات و مدارات الکتریکی به کار برده می شود .

فیوز های شرکت فروش کلید کمپکت یونولک در تهران فروش انواع فیوز هوایی در تهران از نظر ولتاژ شبکه به ۳ دسته فیوز های فشار ضعیف، فیوز های فشار قوی و فیوز های فشار متوسط تقسیم می شوند.

فیوز های هوایی که در مرکز فروش انواع فیوز هوایی در تهران تولید می شوند کاربرد متفاوتی دارند که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سوئیچینگ اصلی در سیستم توزیع نیرو
  • اندازه گیری بسیاری از پارامتر های شبکه از جمله هارمونیک
  • ثبت کلیه خطاها آلارم ها و بسیاری از پارامتر ها و رویداد های مهم
  • رنج وسیعی از تجهیزات جانبی شامل کنتاکت کمکی و رله های تریپ شانت و آندر ، اینتر لاک، موتور و غیره

مرکز فروش انواع فیوز های هوایی در تهران دارای انواع کلید هوای ۲۰۰آمپر شرکت فرانسه، ۱۰۰۰آمپر شرکت فرانسه، ۱۲چ۰آمپر شرکت فرانسه، ۱۲۵۰ آمپر شرکت فرانسه، ۱۶۰۰ آمپر شرکت فرانسه، ۲۰۰۰آممر شرکت فرانسه، ۲۵۰۰ آمپر شرکت یونولک فرانسه، ۳۰۰۰آمپر شرکت فرانسه، ۳۲۰۰آمپر شرکت فرانسه، انواع کلید های هوایی ۴۰۰۰ آمپر شرکت فرانسه، انواع کلید هوایی مخصوص ژنراتور شرکت فرانسه، انواع کلید هوایی مخصوص DCشرکت فرانسه، انواع کلید هوایی ACشرکت فرانسه است که بنا بر موارد مصرف کاربرد متفاوتی دارند.

فروش کلید کمپکت یونولک در تهران

مرکز فروش کلید  کمپکت یونولک در تهران تجهیزی برای قطع و وصل کردن ولتاژ برق به صورت ایمن را ایجاد کرده است. چیزی که مهم است این می باشد که قطع و وصل ایمن جریان برق از برقراری آن به مراتب مهم تر است.

تجهیزات قطع و وصل ایمن جریان برق یا توانایی قطع ولتاژ را دارند یا در کنار آن توانایی قطع جریان را هم دارند.

مرکز فروش کلید کمپکت یونولک با ارائه کلید هایی برای قطع برق در شرایط خطا و با توجه  به مکانیزم طراحی بتواند در هنگام رخ دادن خطا مانند اضافه بار به صورت اتومات  مدار را قطع کرده و از خسارات پیش آمده جلوگیری کند به محبوبیت و فروش بالا رسیده است.همچنین این کلید ها فرمان پذیر هستند و از فاصله دور بر اساس سیگنال های ارسالی قادر به قطع و و وصل مدار برق هستند.

یونولیک فرانسه تولید کننده محصولات ولتاژ پایین شامل اجزای سیستم های کنترل، اتوماسیون  و برق صنعتی است. محصولاتی که توسط مرکز فزوش کلید کمپکت یونولک در تهران تولیود می شود شامل:  کلید های اتوماتیک کمپکت، کلید های اتوماتیک هوایی، کلید های مینیاتوری، کلید های محافظ جان، کلید های مولد کیس، ایزولاتور یا کلید خشک، انواع فیوز، انواع پریکر، انواع کنتاکتور، اتواع رله های شانت تریپ، انواع رله های شانت تریپ، انواع کنتاکت آلارگ خطا، کمکی و سوئیچ و غیره…. می شود.

تهران پادنا

تهران پادنا با کمک متخصصان صنعت برق کشور در راستای تولید کلید های اتوماتیک فشار ضعیف و نیز رفع نیاز صنعت برق کشور بوسیله انتقال تکنولوژی به داخل و استفاده از توانایی های داخلی تاسیس شد.

تهران پادنا انواع مختلف کلید ها و فیوز های مختلف را تولید کرده و روانه بازار فروش کرده است که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تولید کلید های اتوماتیک فشار ضعیف کامپکت با برند یونولک از محدوده جریانی ۱۶ تا ۱۲۵۰ آمپر با قدرت قطع ۲۵ تا ۶۰ کیلو آمپر در دو تیپ.

 

  • تولید کلید های اتوماتیک فشار ضعیف هواییACB با برند یونولک در انواع ۳ و ۴ پل از محدوده جریانی ۴۰۰ تا ۴۰۰۰ آمپر با قدرت قطع ۵۵ تا ۸۰ کیلو آمپر.

 

  • تامین کننده کلید های اتوماتیک فشار ضعیف کامپکت MCCB با برند OEZ از محدوده جریانی ۱۶ تا ۱۶۰۰ آمپر با قدرت قطع ۳۶ تا ۶۵ کیلو آمپر.

 

  • تولید کننده کنتاکتور های صنعتی و خازنی.

 

  • تولید کننده کلید های مینیاتوری با برند یونولک از محدوده نیم تا ۶۳ آمپر در انواع منحنی D C     6B

 

  • تامین کننده دستگاه های اندازه گیری دیجیتال چند منظوره مخصوص اندازه گیری پارامتر های الکتریکی محصول کمپانی فرانسه

 

  • تامین کننده کلید های یک طرفه دستی محصول کمپانی فرانسه

 

  • تامین کننده کلید های موتور دار و هوشمند ATYS با رنج جریانی ۱۲۵ الی ۳۱۵۰آمپر محصول کمپانی فرانسه

 

  • تامین کننده رله حفاظتی نشتی زمین در محدوده جریانی ۳۰ میلی آمپر تا ۳۰ آمپر با قابلیت اعمال تاخیر زمانی

 

جهت مشاوره رایگان و سفارش اجناس به صورت جزئی و کلی با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس:

09129153154 

02191302726

کلمات کلیدی:

فروش کلید هوایى یونلک
کلیدهوایى مدل sp
کلیدهوایى یونلک
کلید کشویى هوایى یونلک

 

 

 

.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ فروش انواع فیوز هوایی در تهران | فروش کلید کمپکت یونولک در تهران | تهران پادنا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه