فروش انواع سنگ ساختمانی در اصفهان

مجموعه سرای سنگ اصفهان به مدیریت یزدانی سال هاست که بهترین خدمات را در زمینه ی فروش انواع سنگ ساختمانی در اصفهان به مشتری ارائه…
شهر
اصفهان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مجموعه سرای سنگ اصفهان به مدیریت یزدانی سال هاست که بهترین خدمات را در زمینه ی فروش انواع سنگ ساختمانی در اصفهان به مشتری ارائه می کنند. کلیه ی سنگ ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شوند.

از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش کلیه ی سنگ های ساختمانی
  • فروش سنگ ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب
  • امکان ثبت و سفارش به صورت حضوری و غیر حضوری
  • امکان ارسال سنگ ها به سرتاسر کشور
  • امکان تحویل در اسرع وقت

سنگ ها جزوه پر کاربرد ترین مصالح ساختمانی به حساب می آیند. سنگ کف پله و دیوار های ساختمان یکی از مواردی هستند که برای زیبایی و تمیز شدن فضا مورد استفاده قرار می گیرند . سنگ مورد استفاده در این موارد به دلیل قرار گیری در برابر سایش و ضربه باید بسیار با کیفیت باشد. سنگ های رسوبی و دگرگون معمولا گزینه مناسبی هستند.

سنگ های نمای  ساختمان هم باید بادوام و مقاوم باشند همچنین در برابر تابش نور خورشید، سرما، باران و گرد و غبار مقاوم باشند که سنگ تراورتن گزینه ی مناسبی به حساب می آید و در برابر تغییرات جوی بسیار مقاوم هستند.

پوشش دیوار های داخلی ساختمانی هم نیازمند سنگی با کیفیت هستند. شما با مراجعه به سرای سنگ اصفهان می توانید متنوع ترین مدل سنگ ها را با بالا ترین کیفیت، رنگ بندی و سایز های مختلف را مشاهده کرده و خریداری کنید.

مشاوران ما در مرکز آماده ی ارائه ی بهترین مشاوره قبل از خرید هستند تا در نهایت سنگی مناسب با قیمت استثنایی به مشتری ارائه شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده ی کلیه ی محصولات و ثبت و سفارش سنگ با ما در تماس باشید.

آدرس: اصفهان، محمود آباد

تلفن تماس: ۰۹۱۳۳۷۶۳۶۴۶

با مدیریت آقای یزدانی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش انواع سنگ ساختمانی در اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه