فروش انواع دستگاه نجاری در جهرم | فروش ماشین آلات نجاری امیدی

مرکز تعمیر و فروش ماشین آلات نجاری امیدی شرکت ماشین آلات نجاری برادران امیدی با بیش از دو دهه تجربه ی کافی در زمینه فروش…
شهر
جهرم
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مرکز تعمیر و فروش ماشین آلات نجاری امیدی

شرکت ماشین آلات نجاری برادران امیدی با بیش از دو دهه تجربه ی کافی در زمینه فروش انواع دستگاه نجاری در جهرم فعالیت دارد. این مجموعه مدت ده سالی است که در زمینه ی خرید، فروش و تعمیر انواع دستگاه نجاری در سرتاسر کشور مشغول به کار است. و سعی بر آن دارد تا بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهد.

همکاری برادران علی اکبر و غلام امیدی با رسته های صنفی مانند؛ تولید زغال، زنبور داران پالت سازان، نجاران، صندوق سازی، کشتی سازی و دیگر رسته ها فعالیت دارند. همچنین خرید و فروش انواع اره فلکه ای نجاری، برش زغال، موتور باد خراطی، گوندگی، تیز کن، دستگاه جوش تیغ اره، سه کاره، کارواش، موتور برق و غیره… را با بالا ترین کیفیت و قیمت مناسب بر عهده دارند.

با ورود به سایت فروشگاهی نجاری امیدی می توانید با بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران رو به رو شوید. این فروشگاه از قدیمی ترین مراکز فروش انواع دستگاه نجاری در جهرم به حساب آمده و مناسب ترین قیمت ها را به مشتری ارائه می دهند.

آشنایی با اره فلکه ای:

این دستگاه جزوه ساده و پر کاربرد ترین دستگاه های صنعت چوبی به حساب می آید . که توانایی برش مستقیم و منحنی را بدون هیچ خطایی و با دقت بسیار بالا دارد. این دستگاه انواع برش طولی، برش عرضی طرح ها و خطوط منحنی را روی چوب ایجاد می کند.

از مزیت های این دستگاه می توان به برش الوار نازک و ظریف گرفته تا قطور اشاره کرد. این دستگاه تیغ اره دارای پهنای یک و نیم سانتی متر برای برش الوار چوبی با ضخامت ده تا پانزده سانتی متر و تیغ اره با پهنای یک و نیم میلی متر برای بریدن چوب به صورت زیگزاک دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:

09177924394

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش انواع دستگاه نجاری در جهرم | فروش ماشین آلات نجاری امیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه