فروش انواع برچسب کاغذی و چاپگر برچسب

فروش انواع برچسب کاغذی و چاپگر برچسب مجموعه پایا کد یکی از بهترین مجموعه های فروش انواع برچسب کاغذی و چابگر برچسب در تهران می…
شهر
مشهد
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش انواع برچسب کاغذی و چاپگر برچسب

مجموعه پایا کد یکی از بهترین مجموعه های فروش انواع برچسب کاغذی و چابگر برچسب در تهران می باشد.بسیاری از کسب‌وکارها از لیبل پرینترها فقط برای یک کاربرد مشخص و تعریف‌شده مثل لیبل‌گذاری محصولات، استفاده می‌کنند.لازم است بدانید که این نوع چاپگرها قابلیت‌های دیگری نیز دارند که استفاده از آن‌ها، تاثیر قابل توجهی در کاهش هزینه‌ها و پیشرفت کسب‌وکارتان خواهد داشت. همه کسب‌وکارها به طور مداوم با موضوع افزایش کارآیی با صرف کم‌ترین هزینه مواجه هستند. داشتن چاپگر قطعا به نفع شما خواهد بود مجموعه فروش انواع برچسب کاغذی و چاپگر برچسب پایا بهترین انتخاب خواهدبود.با استفاده از تکنولوژی، انجام خدمات متعدد راحت و میسر شده است. چاپگرهای حرارتی نمونه کامل و جامعی از تکنولوژی هستند که شما می‌توانید قدرت نفوذ آن را در بسیاری از کاربردها بررسی کنید و تنها با انجام تغییرات جزئی، از سایر قابلیت‌های دستگاه خود بهره‌مند شوید.

محصولات پایا کد

به طور خلاصه محصولات پایا کد شامل: چاپگر برچسب، انواع و اقسام مختلف برچسب، برچسب کاغذی ، برچسب دفاتر پستی، برچسب حرارتی و انواع ریبون، ریبون وکس، ریبون تاریخ زن می باشد.ریبون از یک نوار پلاستیکی تشکیل شده که از رنگ های اصلی زرد قرمز آبی مشکی است که در صنعت چاپ به آن CMYK گفته می شود. ریبون مواد مصرفی چاپگر های کارت pvc یا همان کارت بانکی و اعتباری است.‌

برای چاپ بر روی کارت pvc نیاز به ریبون برای چاپگر وجود دارد.اگر به بانک مراجعه کرده باشید می بینید که در همان لحظه کارت بانکی pvc شما را چاپ می کنند و اطلاعات متغیر نظیر نام و نام خانوادگی، شماره شبا و… روی کارت درج می شود. واقعیت کارت های بانکی این است که فقط اطلاعات متغیر و مشخصات شخصی شما در همان لحظه با استفاده از ریبون مشکی چاپ می شود و بک گراند کارت بانکی با تکنولوژی چاپ افست قبلا در چاپخانه چاپ می گردد.

تمام این محصولات با بهترین قیمت و کیفیت در مجموعه فروش انواع برچسب کاغذی و چابگر برچسب پایا کد، انواع ریبون تاریخ زن ، ریبون مارکم موجود می باشد .در نتیجه شما می توانید با اطمینان کامل این محصولات را از این مجموعه خریداری کنیدکیفیت در این محصولات بسیار مهم می باشد در نتیجه باید این محصولات را ازمجموعه ها و فروشگاه هایی تهیه کنید که از کیفیت آن ها مطمئن هستید .ما به شما اطمینان می دهیم که قطعا مجموعه پایا کد یکی از بهترین فروشگاه ها جهت فروش انواع برچسب کاغذی و چابگر برچست می باشد.

جهت کسب اطلاعات: ۰۹۱۵۸۸۴۶۷۴۶

09120229535

قیمت کاغذ لیبل پشت چسب دار

فروش انواع برچسب کاغذی و چاپگر برچسب

رول لیبل پشت چسب دار

چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش انواع برچسب کاغذی و چاپگر برچسب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه