بهترین فروشگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی در تهران

مرکز فروش لوازم سرمایشی و گرمایشی نصرالهی فروشگاه نصرالهی سال هاست که بهترین فروشگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی در تهران  می باشد .محصولاتی با کیفیت…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مرکز فروش لوازم سرمایشی و گرمایشی نصرالهی

فروشگاه نصرالهی سال هاست که بهترین فروشگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی در تهران  می باشد .محصولاتی با کیفیت بالا را در کنار قیمت منصفانه زمیمه کار خود کرده است. مهم ترین محصولات موجود در فروشگاه شامل موارد زیر می شوند:

  • فروش انواع کولر گازی
  • فروش انواع داکت اسپلیت
  • فروش انواع کولر آبی
  • فروش انواع دستگاه تصفیه آب
  • فروش انواع پکیح
  • فروش انواع رادیاتور
  • فروش انواع آبگرمکن
  • فروش انواع حوله خشک کن

ارائه ی خدماتی همچون تامین لوازم جانبی و تعمیر تخصصی وسایل سرمایشی و گرمایشی از وظایف مهم این فروشگاه به حساب می آیند. همچنین در نظر داشته باشید این فروشگاه نمایندگی فروش محصولات بوتان، ایستاتیس، ایران رادیاتور، لورچ، آبسال، آزمایش، ایوولی، زانتی، جنرال، اوجنرال  را بر عهده دارد.

خرید از این فروشگاه مزیت هایی مانند مشاوره تلفنی برای داشتن خریدی با کیفیت و مناسب، ثبت و سفارش کالا به صورت عمده و جزئی، امکان خرید نقدی و شرایطی کلیه ی محصولات به صورت دو تا ده سال گارانتی و خدمات پس از فروش، امکان مراجعه حضوری برای کارشناسی محل نصب لوازم سرمایشی و گرمایشی، نصب و راه اندازی توسط سرویس کاران زبده و با تجربه و ارائه ی خدمات سراسری در شهرستان اسلامشهر و غیره… را دارد.

زمانی که کارشناس به صورت کاملا رایگان در محل حضور داشته باشد مطمئنا شما می توانید علاوه بر آن که می توانید از دانسته های آن تکنسین آموزش دیده و حرفه ای بهره مند شوید در نهایت خریدی مطمئن و به صرفه در هزینه ها و زمان را هم خواهید داشت.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره مندی از خدمات بهترین فروشگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی در تهران( نصر الهی )کافی است تا با در ارتباط باشید. هدف ما جلب رضایت مشتری است.

آدرس: تهران، اسلامشهر، زر افشان، بین کوچه ۳۱ و ۳۳، پلاک ۳۴۹

تلفن تماس:

09353541024

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین فروشگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه