فروشگاه لوازم داربست شیرمحمدلو | فروش لوازم داربست

فروشگاه لوازم داربست شیرمحمدلو داربست سازه ای موقتی می باشد که جهت کار در ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد. برای نصب و اجرای داربست…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروشگاه لوازم داربست شیرمحمدلو

داربست سازه ای موقتی می باشد که جهت کار در ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد. برای نصب و اجرای داربست تنها لوله داربست کافی نمی باشد از این رو برای نصب داربست باید از تجهیزات و ابزارهای دیگر نیزاستفاده شود و بدون این ابزارها و تجهیزات امکان نصب داربست وجود نخواهد داشت. تجهیزات و لوازم داربست دارای انواع مختلفی می باشند که از جمله آنها می توان به بست اتصالی، بست چهار پیچ گردان، بست تیر آهنی، بست تک پیچ، بست مغزی، بست کفی، بست دو پیچ، بست چهار پیچ و پیچ اتومات اشاره نمود به این اتصالاتی که جهت نصب داربست مورد استفاده قرار می گیرند لوازم داربست می گویند. لوازم داربست موجب استحکام و نصب سریع داربست می شوند. جنس لوازم داربست از چدن و فولاد می باشد که مقاومت کافی و توانایی تحمل بار وارد به داربست را دارند. هنگام خرید اتصالات داربست توجه داشته باشید که حتما از لوازم با کیفیت استفاده کنید اینکار موجب می شود تا ضریب ایمنی حین کار تا حد امکان افزایش یابد و همچنبن موجب کاهش ریسک آسیب دیدگی کارگران می شود. یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید لوازم داربست کیفیت می باشد و حتما باید این محصولات متناسب با استاندارد های بین المللی باشند از این رو هنگام خرید این تجهیزات، این استاندارد ها را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست از این رو به سراغ لوازم داربست ارزان قیمت نروید زیرا ممکن است موجب بروز خسارت های مالی و جانی جبران ناپذیری شود.

فروش لوازم داربست

عرضه و فروش لوازم داربست با بالاترین کیفیت به صورت عمده و جزئی توسط فروشگاه لوازم داربست شیرمحمدلو انجام می گیرد. قیمت این تجهیزات با توجه به اندازه، نوع، جنس و کیفیت متغیر می باشد که شما برای اطلاع از قیمت دقیق اجناس می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. هر کدام از لوازم داربست دارای کاربرد های خاصی می باشند که ما در ادامه به بررسی چند مورد از آنها می پردازیم.

  • بست چهارپیچ گردان

جنس بست چهارپیچ گردان از چدن نشکن یا به عبارتی داکتیل می باشد که از 2 عدد برگ، 1 عدد کنده، 4 پیچ نمره 10 به طول 6 سانتی متر، 4 عدد واشر به ضخامت 2 میل و 4 عدد مهره نمره ی 21 تشکیل شده است. این بست دارای کاربردهای بسیاری می باشد که از جمله آنها می توان به کاربرد آن در پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی اشاره نمود.

  • بست مغزی

 این بست نیز دارای کاربرد های بسیاری است که از جمله آن می توان به کاربرد آن برای اتصال دو لوله به یکدیگر اشاره نمود. جنس این محصول از چدن نشکن یا به عبارتی داکتیل می باشد و جهت بالا بردن مقاومت لوله هایی که بر روی یکدیگر قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

  •  بست کفی

برای استفاده از این بست نیاز به یک لوله می باشد. جنس این بست نیز از چدن نشکن یا به عبارتی داکتیل می باشد و برای استفاده از بست کفی مکان مورد نظر نباید سرامیک باشد که در این صورت استفاده از این بست امکان پذیر نیست.

شما می توانید برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های ارتباطی زیر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

۰۹۱۲۳۴۵۷۴۴۵

با مدیریت اقای شیرمحمد لو

فروش لوازم داربستی

خرید فروش لوازم داربست

قیمت داربست

قیمت بست داربست دست دوم

فروش لوله داربست تهران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه لوازم داربست شیرمحمدلو | فروش لوازم داربست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه