دفتر وکالت فرزانه عبدالعظیمی

فرزانه عبدالعظیمی وکیل پایه یک دادگستری وظایف دفتر حقوقی چیست؟ از وظیفه ی دفتر حقوقی به طور کلی دفاع از حقوق وزارت متبوع در برابر…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فرزانه عبدالعظیمی وکیل پایه یک دادگستری

وظایف دفتر حقوقی چیست؟

از وظیفه ی دفتر حقوقی به طور کلی دفاع از حقوق وزارت متبوع در برابر اشخاص حقیقی و حقوقی در کلیه مراجع قانون ذیصلاح می باشد. شما باید  این را بدانید که وکیل و همینطور دفتر حقوقی حامی و اجرا کننده عدالت نیز می باشند و محاکمه قضایی هیچ گاه نسبت به آن ها بی تفاوت نخواهد بود و دفتر حقوقی و وکیل را به عنوان طرف دعوا به شمار نمی آورند ، زیرا وکلا نقش بسیار بالایی در اجرا نمودن عدالت نیز دارند و نقش دفتر حقوقی در این میان این می باشد که عملکرد دستگاه قضایی را به  نحوی صحیح و بر اساس حق و باطل بررسی و تشخیص دهد.

در یک دفتر حقوقی کاملا متمایز از دیگر مشاغل حقوقی است ، در این دفتر شغل وکلا یکی است و حتی از ابزار های قانونی یکسانی  استفاده می کنند ولی چیزی که مهم است استفاده از ابزار های قانونی است که آن ها را از دیگر متمایز می نماید. در این دفتر حقوقی وکیل به عنوان یک کاسب عمل نمی کند و نباید تنها هدف وی دریافت حق الوکاله باشد.

از دیگر وظایفی که یک وکیل می تواند در دفتر حقوقی داشته باشد فن بیان برای دفاع از دعوا اشاره می شود. این ها تنها قسمتی از حرفه وکالت می باشد و یک وکیل که در دفتر حقوقی شروع به فعالیت می کند می بایست تخصص و تبهر لازم را برای این که بتواند دعوا را اداره کند داشته باشد. مهم ترین هدف از ایجاد یک دفتر حقوقی قطعا کمک به اجرای صحیح اعدالت می باشد.

یک وکیل که در دفتر حقوقی مشغول به کار است می تواند وظیفه انجام کار هایی که را قبول کند که شخص حقیقی یا حقوقی خود می تواند آن ها را انجام نماید و برای این که وکیل بتواند انجام امور اداری یا معملات را بر عهده بگیرد نیازمند این است که توسط یک سند وکالت به وکیل داده شود. هر فردی می تواند برای حل دعاوی خود به دفتر حقوقی مراجعه نماید و یک وکیل دادگستری مورد اعتماد را از میان آن ها انتخاب نموده و توسط تنظیم وکالت نامه پرونده حقوقی خود را در اختیار او قرار دهد.

وکیل دادگستری و دفتر حقوقی مانند سازمان های قضایی و دادگستری ، مامن و مرجع مظلومان می باشند. مدیر دفتر حقوقی فردی می باشد که پروانه دفتر وکالت را به نام وی صادر می کنند و می بایست به صورت تمام وقت در دفتر وکالت حاضر باشد. علاوه بر این یک دفتر حقوقی باید حداقل از یک کارشناس حقوقی ، یک کارشناس فناوری اطلاعات و همچنین دو کارمند دفتری برخوردار باشد.

خانم فرزانه عبدالعظیمی ،وکیل پایه یک دادگستری ،با سابقه ای درخشان و تجربه ی چندین و چند سالهدر زمینه وکالت و مشاوره حقوقی ، پیشنهاد ما به شما برای حل کلیه مسائل حقوقی میباشد.برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۶۱۶۲۱۴

نشانی دفتر : تهران-خیایبان طالقانی-نرسیده به قرنی کوچه صدف شکن-پلاک 1 – واحد 2

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دفتر وکالت فرزانه عبدالعظیمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه