فاطمه حاتمی وکیل پایه یک دادگستری

فاطمه حاتمی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. ایشان با توجه به دانش و تجربه ای که دارند در زمینه ی کلیه…
شهر
شاهین شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فاطمه حاتمی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. ایشان با توجه به دانش و تجربه ای که دارند در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی خانوادگی، دعاوی ملکی، دعاوی ثبتی و تجاری، دعاوی کیفری و غیره…‌ اطلاعات کافی دارند اما در زمینه ی دعاوی خانوادگی و حقوقی به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

مهم ترین پرونده های حقوقی شامل: مطالبه ثمن، الزام به تنظیم سند رسمی ملک، مطالبات، چک، سفته، برات، الزام به تنظیم سند اتومبیل، ابطال مالکیت، استرداد اموال، اعتراض ثالث، اثبات مالکیت، الزام به فک رهن، اختلاف ناشی از پیمان ها، اعتراض ثالث، اثبات اقاله، ابطال رای داور، خلع ید، قلع و قمع، تصنیف و حق اختراع، تخلیه عین مستاجره، عزل قیم، رفع ممانعت از حق، فسخ قرار داد، اعلام ورشکستگی، بیمه و تامین اجتماعی، وقف و ….می شود.

مهم ترین پرونده های خانوادگی شامل: طلاق، طلاق توافقی، نفقه، حضانت، دیدار فرزند، نامزدی، تغییر جنسیت، ازدواج، سن ازدواج، الزام به ثبت ازدواج دائم، استرداد جهیزیه، اخذ اجازه ازدواج دختر، ازدواج مجدد زوج، تامین دلیل جهیزیه، تامین خواسته جهیزیه، مطالبه مهریه، مهرالمثل، اعسار، طلاق بائن، رجوع و غیره….می شود.

با کمک گرفتن از یک وکیل در کوتاه ترین زمان ممکن درست ترین مسیر و انتخاب را خواهید داشت و بطبع روش های آزمون و خطا را کنار خواهید گذاشت چرا که وکیل حرفه ای در ابتدا کلیه ی شواهد و مدارک را بررسی کرده و با توجه به تجربه ای که دارد بهترین مشاوره را به موکل خود می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره مندی از خدمات فاطمه حاتمی بهترین وکیل خانم در شاهین شهر، مشاوره آنلاین و حضوری با ما در تماس باشید.

آدرس دفتر وکالت: شاهین شهر، خیابان بهداری، بین فرعی اول و دوم  ساختمان ارگ ۷۷B، طبقه ی دوم، واحد ۲۰۶

تلفن تماس: ٠٩١٢۴٠٧۵٢٧١

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فاطمه حاتمی وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه