علی محمد معینی وکیل پایه یک دادگستری

علی محمد معینی وکیل پایه یک دادگستری علی محمد معینی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. ایشان در زمینه ی کلیه ی…
شهر
کرج
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

علی محمد معینی وکیل پایه یک دادگستری

علی محمد معینی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. ایشان در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی ملکی، دعاوی ثبتی و تجاری و غیره… دانش و تخصص لازم را دارند.

شغل وکالت نیز مانند سایر شغل های مهندسی و پزشکی کاملا حرفه ای می باشد و نیازمند تخصص، مهارت کافی و تسلط بر قوانین حقوقی و قضایی است. در واقع پیچیدگی هایی که در قوانین و رسیدگی به دعاوی وجود دارد تنها از عهده ی یک فرد مانند علی محمد معینی بر می آید.

از مهم ترین پرونده هایی که ایشان با پذیرش آن ها رسیدگی های لازم را انجام می دهند می توان به موارد زیر اشاره کرد: پرونده های کلاهبرداری، قتل، ضرب و شتم، سرقت، طلاق، حضانت، تصرف عدوانی، خلع ید، فروش مال غیر، روابط نامشروع، ارث و میراث، شهرداری، دعاوی بین موجر و مستاجر و غیره…

با داشتن یک وکیل حرفه ای و کار بلد روش های آزمون و خطا را کنار گذاشته و بهترین تصمیمات را بگیرید. ایشان با تجربه ی کاری بالایی که دارند می توانند کمک کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین تصمیمات را بگیرید. در واقع انتخاب وکیل سبب صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافی دادرسی می شود.

جهت مشاوره تلفنی و یا حضوری با تعیین وقت قبلی، بهره مندی از خدمات علی محمد معینی با ما در ارتباط باشید.

آدرس دفتر وکالت: کرج، حصارک، خیابان فروردین، کوچه شهید لازمی، پلاک ۷

تلفن تماس: ۰۹۱۸۷۱۷۵۱۹۳

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “علی محمد معینی وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه