عرضه کننده تفلون مایع فورس

عرضه کننده تفلون مایع فورس تفلون مایع جایگزین تفلون های نوار معمولی رنگارنگی است که به وفور در بحث لوله کشی ساختمان و اتصالات کاربرد…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

عرضه کننده تفلون مایع فورس

تفلون مایع جایگزین تفلون های نوار معمولی رنگارنگی است که به وفور در بحث لوله کشی ساختمان و اتصالات کاربرد زیادی دارد .هر چند که سیستم های پوش فیت سال های سال است که روانه ی بازار شده اند اما قیمت تمام شده بالاتر این محصولات باعث شده همچنان اتصالات دارای مغزی و دنده ای دست بالاتر را داشته و سهم از بازار بیشتری را تصاحب کنند. به همین دلیل نیز همچنان تفلون به عنوان ماده ای که مانع نشت مایع از اتصالات می شود همچنان پرکاربرد است .

کاربرد تفلون مایع در آب بندی

این محصول جدیدا در بازار در حال شناخته شدن می باشد و در صورتی که دید تکنسین لوله کشی که ادعای 20 سال تجربه را داشته و این محصول را نمیشناسد جای تعجبی ندارد . این محصول در حال حاضر قابلیت استفاده در کلیه سیستم های لوله کشی که دارای اتصالات مغزی و دنده ای هستند جهت آب بندی به جای تفلون های نواری مرسوم  در اتصالات برنجی و فلزی کاربرد  داشته و استفاده می شود.

 مزایای تفلون مایع:

  • آببندی قطعی : در مورد تفلون های نواری نمی توان قطعی گفت که آب بندی به درستی انجام شده است یا خیر!

  • عدم نیاز به استفاده از آچار جهت بستن اتصال

  • تحمل دمای پایین و بالای زیاد

  • قیمت تمام شده خیلی کمتر از تفلون نواری: پس از این نظر برای خریدار بسیار بسیار محصول به صرفه ای خواهد بود.

  • قابلیت استفاده آسان

مجموعه وحید بخشی ‌بهتربن و معتبر ترین عرصه کننده ی این محصول کاربردی می باشد ، به طور کلی می توان گفت: تفلون مایع فورس، خمیری تفلونی ساخت کشور ترکیه می باشد و جزو بهترین انواع تفلون های آب بندی لوازم تاسیساتی و ساختمانی به شمار می رود. تفلون مایع فورس دارای تاییدیه های جهانی برای آب آشامیدنی و دستگاه های تصفیه بوده و فاقد بوی اسیدی می باشد.از موضوعات قابل توجه این است که هر 100 میلی لیتر از تفلون مایع فورس تقریبا با 100 عدد نوار تفلون مرغوب برابری می کند. از دیگر مزایای این تفلون مایع قیمت مقرون به صرفه آن است.نوار تفلون فورس مورد استفاده برای لوله های انتقال آب؛روغن؛هوا؛مایعات؛گاز و لوله های انتقال مواد شیمیایی با رزوه های فلزی و هر اتصال غیر فلزی از جمله پلی اتیلن مورد استفاده قرار گیرد تفلون مایع فورس با ضریب اطمینان بالا تحمل فشار تا 700بار و دمای بازده 50-تا150+درجه سانتیگراد.

نحوه استفاده از تفلون مایع فورس: قبل از استفاده از تفلون مایع محل مورد نظر را عاری از هرگونه گردوغبار کرده سپس ماده را به هر دو طرف نری و مادگی لوله ها و فلنج ها بین یک الی سه روز ابتدایی اتصال دور تا دور (360 درجه) آغشته نموده و متصل نمایید. پس از محکم کردن اتصال، مایع بیرون زده هرگز خشک نمی شود و با یک دستمال به راحتی تمیز می گردد. جهت باز نمودن آن می توانید به راحتی از آچار استفاده کنید.

در صورت نمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و خرید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09127927902

با مدیریت آقای بخشی

اینستاگرام:sitco.bakhshi

عرضه کننده تفلون مایع فورس

قیمت تفلون مایع فورس

فروشنده نوار تفلون تهران

مرکز فروش نوار تفلون تهران

خیام – چهارراه گلوبندک – کوچه حمام ملاباشی – پاساژ ثابت – طبقه سوم – پلاک 11

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عرضه کننده تفلون مایع فورس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه