طراح و سازنده انواع مشعل های گازی و گازوئیلی خانگی و صنعتی در تبریز

طراحی و سازنده انواع مشعل های گازی و گازوئیلی خانگی و صنعتی در تبریز. گروه صنعتی آسیا تنور. شماره تلفن جهت تماس: 09120362320
شهر
تبریز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

طراح و سازنده انواع مشعل های گازی و گازوئیلی خانگی و صنعتی در تبریز

طراحی و سازنده انواع مشعل های گازی و گازوئیلی خانگی و صنعتی در تبریز صورت می گیرد. مشعل در واقع جزوء تجهیزاتی به حساب می آید که با اختلاف سوخت و هوا و احتراق در نتیجه شعله ور سازی این مخلوط انرژی سوخت فسیلی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند.انرژی که در شرکت طراحی و سازنده انواع مشعل های گازی و گازوئیلی خانگی و صنعتی در تبریز تولید می شود با دو روش جا به جایی و سیال انتقال دهنده در سیستم مرکزی ساختمان منتقل می شود. وظیفه ی اصلی مشعل ها به وجود آوردن گرما در انواع مدل دیگ ها، هیتر ها و حتی پکیج های گرمایشی است که در حقیقت به عنوان قلب هر سیستم گرمایشی ساخته می شود.

شرکت طراحی و سازنده انواع مشعل های گازی و گازوئیلی خانگی و صنعتی در تبریز مشعل ها را به گونه ای طراحی کرده است کا با پاشش سوخت گاز، گازوئیل و مازوت و همچنین اختلاف آن ها با اوا و عبور مخلوط سوخت و هوا از شعله پخش کن و بعد احتراق این مخلوط توسط تراش جرقه زن، حرارت مورد نیاز را در داخل محفظخ احتراق دیگ با کوره ایجاد می کند.

هر مشعل و دیگ تعدادی کنترل کننده مانند رله، فتوسل، یون، ترموستات دارد که مقدار و زمان هر کدام از فر آیند های مشعل را کنترل می کنند. شرکت طراحی و سازنده انواع مشعل های گازی و گازوئیلی خانگی و صنعتی در تبریز مشعل ها را از لحاظ نوع سوخت مصرفی به مشعل گاز سوز، مشعل گازوئیل سوز، مشعل دو گانه سوز، مشعل مازوت سوز و در نهایت مشعل سه گانه سوز تبدیل می کنند.

گروه صنعتی آسیا تنور

گروه صنعتی آسیا تنور به منظور بهبود سازی هر چه بهتر کیفیت نان و کاهش یافتن مصرف سوخت از سال ۱۳۹۷فعالیت خود را آغاز کرده است و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده تا انواع مشعل های گازسوز و گازوئیل سوز در خواست شده و نیاز جامعه را با رعایت کردن تمام اصول ایمنی و استاندارد تولید کرده و به دست شما مصرف کننده گرامی برسانند.گروه صنعتی آسیا تنور یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع مشعل های گازی و گازوئیلی خانگی و صنعتی در تبریز می باشد چرا که با استفاده از قطعات اصلی و معتبر همچنین مطابق با استاتدارد ملی ۷۵۹۵اقدام به طراحی و تولید این نوع مشعل ها کرده است.

یکی از مهم ترین اقداماتی که گروه صنعتی آسیا تنور انجام داده است تولید انواع مشعل های گازسوز و گازوئیل سوز است که حرارت مورد نیاز ساختمان های مسکونی و اداری  همچنین تجهیزات گرمایشی واحد های کوچک و بزرگ صنعتی را تامین می کند‌.گروه صنعتی آسیا تنور عضو رسمی اتحادیه فروشند گان لوازم شوفاژ و تهویه متبوع و همچنین ارائه دهنده انواع مشعل در منطقه خاور میانه است شما می توانید سفارش خود را با اطمینان کامل از صحت و سلامت، ایمنی و کیفیت کالا با گارانتی معتبر بین المللی  و قیمتی کاملا مناسب از کارشناسان ما در خواست کنید.

محصولات ارائه شده توسط این مجموعه :

مشعل گازی مدل RGT15B

مشعل گازی مدل RGT15

مشعل گازی مدل M90

مشعل گازی دوشعله

مشعل شیپوری خطی

مشعل گازوئیلی

مشعل شیپوری خطی مربعی

مشعل شیپوری اتوماتیک

مشعل شیپوری

طراحی و سازنده انواع مشعل های گازی و گازوئیلی خانگی و صنعتی در تبریز. گروه صنعتی آسیا تنور.

تلفن تماس: 09120332320

04143447103

04143447104

آدرس ما : آذربایجان شرقی – شهرستان هریس – شهرک صنعتی زرنق

آدرس کانال تلگرام : @asiatanoor

مشعل
مشعل آسیا
مشعل آسیاتنور
مشعل آسیا تنور
مشعل نانوایی
دستگاه نانوایی
انواع مشعل
قیمت مشعل
مشعل گازی
مشعل گازسوز
گازسوز
مشعل گازی آسیا تنور
مشعل گازی آسیاتنور
مشعل گازی آسیا
مشعل گازوئیلی
مشعل گازوئیل سوز
مشعل شیپوری
مشعل کوره
مشعل صنعتی
تاسیسات
موتورخانه
دیگ بخار
دیگ آبگرم
خشک کن
استخر
گلخانه
بخاری گلخانه
مرغداری
فر قنادی
گرمایش
شعله
اجاق گاز
تک شعله
دوشعله
سه شعله
زیرپاتیلی
تنور
تنور گلی
تنور سنتی
آشپزخانه صنعتی
رستوران
تبلیغات
صادرات

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراح و سازنده انواع مشعل های گازی و گازوئیلی خانگی و صنعتی در تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه