طراحی و ساخت قالب های صنعتی در کرج

طراحی و ساخت قالب های صنعتی در کرج قالب های صنعتی در کرج یکی از روش های تولید قطعه قالب سازی است و به عنوان…
شهر
کرج
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

طراحی و ساخت قالب های صنعتی در کرج

قالب های صنعتی در کرج

یکی از روش های تولید قطعه قالب سازی است و به عنوان مادر صنعت محسوب می شود که در قسمت های خودرو سازی  لوازم خانگی، تزئینی، شیرآلات ساختمانی، کامپیوتر و الکترونیک و غیره…. بیشترین کاربرد را دارد. شرکت طراحی و ساخت قالبهای صنعتی در کرج در تولید قطعات یدکی و ماشین آلات نیز تخصص کافی دارند.طراحی و ساخت قالب های صنعتی در کرج با پیشرفت صنعت و بومی سازی تکنولوژی و خودکفایی در تولید قطعات و اجزای ماشین آلات ، خودرو و هواپیما و دیگر صنایع در گروه پیشرفت و توسعه صنعت قالب سازی قرار گرفته اند.

گروه طراحی و ساخت قالبهای صنعتی در کرج با سال ها تجربه آماده ارائه کلیه خدمات در زمینه طراحی و ساخت قالبهای صنعتی با کیفیت و همچنین آب کاری نیکل و کروم در انواع مدل براق، مات و بژ و رنگ و چاپ قطعات با کالیت و پلاستیک به تولید کنندگان وصنعت کاران محترم می باشد.

این مدل آبکاری برای قطعات پلاستیک و تزئینی از جنس باکالیت، ABSتقویت شده پلی کربنات تا ۶۵ درصد و غیره می باشد. گروه طراحی و ساخت قالبهای صنعتی درکرج در راستای تقویت تولید ملی و بومی سازی تکنولوژی و تولید قطعات یدکی مورد نیاز صنایع آماده همکاری و بستن قرار داد و رفع  نیاز های تخصصی کارخانه ها و کار گاه های تولیدی داخل  در زمینه طراحی و ساخت انواع قالب های صنعتی می باشد.

جهت مشاوره رایگان و اعلام آمادگی همکاری با این گروه صنعتی با ما در ارتباط باشید. تلفن تماس: 09126593416

 

 

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی و ساخت قالب های صنعتی در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه