طراحی و اجرای کناف در دامغان

اجرای تخصصی انواع کناف برومند آقای برومند یکی از شناخته شده ترین افراد در زمینه ی طراحی و اجرای کناف می باشد که با ارائه…
شهر
دامغان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

اجرای تخصصی انواع کناف برومند

آقای برومند یکی از شناخته شده ترین افراد در زمینه ی طراحی و اجرای کناف می باشد که با ارائه ی بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمتی کاملا منصفانه سبب جلب رضایت مشتری شده است. از مهم ترین خدمات ایشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجرای سقف کاذب کناف ایران +K
  • نماینده رسمی فروش و اجرا کناف ایران+K
  • طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی
  • اجرا صفر تا صد کارها
  • اجرای تخصصی انواع کناف
  • اجرا برتر و با کیفیت انواع کناف
  • اجرای کناف در دامغان، سمنان و شاهر‌ود
  • تخصص در اجرای کلیه ی مدل های کناف، کاغذ دیواری، پارکت، کفپوش، دیوار پوش، آسمان مجازی، سقف کشیان، تایل ۶۰×۶۰ پتینه کاری و…

کناف ها نوعی صفحه روکش دار گچی هستند که در کلیه ی کار های ساختمانی و متریال های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از کناف باعث بالا رفتن سرعت کار، تنوع بیشتر در طراحی، امکان کار شدن سقف و دکور در چهار سانتی متر و ترکیب کردن با انواع نور های دکوراتیو و ….می شود.

از مزیت کناف ها می توان به ایمنی بالا، ضد زلزله، سرعت بالا در اجرای کار، وزن کم، هزینه حمل و نقل کم، قابلیت جا به جایی راحت، عایق صوتی، عایق حرارتی، نیاز به نیروی کار کم در نهایت کاهش میزان هزینه ها، با قابلیت بازیافت تا۷۵ درصد مصالح به بازیافت کمک می کند.

در صورتی که نیاز به ایجاد طرح های زیبا و دیدنی داشتید پیشنهاد می کنیم حتما از خدمات آقای برومند که شامل طراحی و اجرای کناف می شود بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره قبل از اجرای کار، براورد قیمت ها و غیره… کافی است تا با ما در ارتباط باشید. هدف ما جلب رضایت مشتری است.

با مدیریت برومند

آدرس: دامغان بلوار شمالی جنب برج هاشمی دفتر کناف ایران

تلفن تماس: ۰۹۱۹۶۱۳۵۰۲۰

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی و اجرای کناف در دامغان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه