طراحی ساخت و نصب کابینت ممبران

آقای جعفری یکی از فعال ترین افراد در زمینه ی طراحی ساخت و نصب کابینت ممبران می باشد. ایشان بهترین و جدید ترین مدل های…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

آقای جعفری یکی از فعال ترین افراد در زمینه ی طراحی ساخت و نصب کابینت ممبران می باشد. ایشان بهترین و جدید ترین مدل های کابینت ممبران را با توجه به سلیقه ی مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا می کنند که سبب جلب رضایت مشتری شده اند.

کابینت های ممبران به دلیل برخورداری از هر دو سبک کلاسیک و مدرن بسیار پر طرفدار می باشند. این سری کابینت ها با نام کابینت های وکیوم نیز شناخته شده اند و متریال مورد استفاده در آن ها چوب و روکش چوب می باشد.

کابینت های ممبران دارای تنوع رنگی و طرح های متفاوتی هستند که سبب جذابیت و پر طرفدار بودن آن ها شده است. جنس اصلی این کابینت ها از ام دی اف خام می باشد که با روکش هایی مانند pvc فیکس می شوند.

بدنه ی ام دی افی این کابینت ها با توجه به سلیقه ی مشتری توسط دستگاهcnc طراحی می شوند. همان طور که ذکر شد این کابینت ها در دو سبک بسیار پرطرفدار تولید می شوند و تنها طراحی به کار رفته در آن ها سبب تفاوت آن دو می شود.

اگر به دنبال کابینت های با کیفیت و قیمت مناسب می گردید مطمئنا این کابینت های ممبران از لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه بوده و جذابیت خاصی هم دارند. روکش پی وی سی که در این مدل کابینت ها به کار رفته شده است سبب بالا رفتن کیفیت  و مقاومت آن ها در برابر رطوبت می شود.

در صورتی که نیازمند انواع مدل کابینت بودید می توانید به مرکز طراحی، ساخت و نصب کابینت ممبران با مدیریت جعفری مراجعه کنید. تنوع رنگ و سبک چیدمان این کابینت ها به قدری زیبا و جذاب است که هر فردی با هر سبک و سلیقه ی به راحتی می تواند آن ها را سفارش دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:

۰۹۹۰۲۸۲۷۰۲۳

با مدیریت آقای جعفری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی ساخت و نصب کابینت ممبران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه