صنایع سنگ هلال

صنایع سنگ هلال سنگ مورد استفاده در نمای داخلی یا نمای خارجی باید بدون ترک خوردگی ، پوسیدگی و تا جای ممکن فاقد کانی های…
شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

صنایع سنگ هلال

سنگ مورد استفاده در نمای داخلی یا نمای خارجی باید بدون ترک خوردگی ، پوسیدگی و تا جای ممکن فاقد کانی های مضرباشد. سنگ خوب اصولا باید دارای جذب آب پایینی باشد و در برابر عواملی از قبیل سرما،گرما، نور خورشید و همچنین مواد شیمیایی مقاوم باشد. در بسیاری از موارد خریداران سنگ ساختمانی تنها به ظاهر سنگ توجه می کنند که ممکن است با گذشت زمان مشکلاتی را برایشان ایجاد کند و از خرید سنگ خود رضایت کامل را نداشته باشند. پس به یاد داشته باشید چیزی که درخرید سنگ در اولویت می باشد جنس و مرغوبیت آن است. اکثر مصرف کنندگان و خریداران سنگ ها به دنبال رنگ و یک دست بودن سنگ هستند.در حالی که سنگ بافتی طبیعی دارد و رنگ سنگ الهام گرفته از طبیعت است و طی میلیون ها سال تشکیل شده است. در هنگام خرید سنگ های ساختمانی باید به فضایی که قرار است سنگ در آن نصب گردد توجه کرد زیرا همه سنگها کاربرد یکسانی ندارند.

ویژگی سنگ مرغوب :

  • سنگ مناسب برای نمای خارجی ساختمان:

سنگ مناسب برای نمای خارجی و یا نمای ساختمان سنگی است که در برابر سرما،گرما و اشعه UV نور خورشید مقاوم باشد . با توجه به این مسئله سنگ هایی که در مقابل عوامل فوق مقاوم اند عبارت اند از سنگ تراورتن، سنگ گرانیت و سنداستون. از بین سنگ های مناسب برای نما سنگ تراورتن به دلیل وجود خلل و فرج باملات خوب جذب می شود ولی در مورد سنگ های گرانیت و سنداستون ، حتما هنگام نصب باید از روش اسکوپ استفاده کرد.

  • سنگ مناسب برای نمای فضای داخلی و مسکونی

سنگ مناسب برای نمای داخلی سنگی است که مقاوم باشد و ظاهری زیبا داشته باشد زیرا سنگ نمای داخلی در برابر شرایط جوی قرار ندارند. بنابراین می توان از سنگ هایی همچون سنگ مرمیت ، مرمر، سنگ لایم استون و سنگ کریستال استفاده کرد. هر چند که به هیچ عنوان محدودیت خاصی برای سنگ هایی که در فضای داخلی به کار می روند وجود ندارد.

  • سنگ مناسب برای راه پله و پاگرد

سنگ مناسب برای راه پله ها و پاگرد ها مخصوصا اماکن پر رفت و امد سنگی است که از مقاومت خوبی برخوردار باشد.سنگ گرانیت بهترین گزینه برای استفاده در راه پله های ساختمان می باشد. اما اگر تمایل به استفاده از سنگ مرمیت وجود داشته باشد باید به این توجه کنید که جنس آن سنگ مرمیت قطعا باید مرغوب و درجه یک باشد.

  • سنگ مناسب برای فرش پیاده رو ها

سنگی برای اینگونه فضا ها مناسب می باشد که در مقابل فشار، یخ زدگی و مواد شیمیایی مقاوم باشد چرا که این مکان درمعرض هوای سرد باد و باران ، برف و.. می باشد. سنگ های گرانیت و کریستال به صورت سنگ تیشه ای و کوبیک تولید می شوند و مناسب این گونه فضاها می باشند . زیرا مانع از سرخوردگی می شوند.

  • سنگ مناسب برای سرویس های بهداشتی

سنگ مناسب برای فضا هایی که رطوبت بالایی دارند مانند سرویس های بهداشتی، سنگی است که جذب آب پایینی داشته باشد تا آب زیاد به ذرات سنگ نفوذ نکند. و نتکه دیگر این است که این سنگ باید در برابر مواد شوینده شیمیایی مقاوم باشد. در بینسنگ های موجود سنگ گرانیت و سنگ کریستال مناسب است.

حال اگر قصد خرید انواع سنگ مرغوب با جنس و کیفیت عالی را دارید می توانید روی مجموعه صنایع سنگ هلال حساب بازکنید . این مجموعه بهترین سنگ ها را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تمام هدف این مجموعه رضایتخاطر مشتری خواهد بود و مطمئن باشید که خریدی مطمئن و مناسب را خواهید داشت.

سنگ هلال واقع در اصفهان با بیش از یک دهه تجربه و فعالیت مستمر از پیشتازان فرآوری سنگ های ساختمانی در زمینه نمای داخلی و خارجی می باشد.این مجموعه تولید کننده انواع نرده های گرد و چهارگوش ، درپوش ، قرنیز ، باکس ، انواع کارهای سی ان سی از قبیل گل و بوته و براکت و سر ستون با دستگاه های اتوماتیک .صنایع سنگ هلال تمام بارهای ارسالی خود را به سراسر کشور از نظر کیفیت ضمانت می کند که در صورت عدم کسب رضایت مشتری بار مرجوع شود.ارائه مشاور رایگان جهت خرید و انتاب سنگ و اجرای نما از ویژگی های بارز این مجموعه می باشد.

در صورت تمایل جهت دانستن دیگر اطلاعات راجع به این مجموعه با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:

با مدیریت آقای کاظمی

اینستاگرام:helal_stone

واتساپ و تلگرام:09136870213

09918543717

خرید انوع سنگ

خرید سنگ کف ساختمان

قیمت سنگ نما ارزان قیمت

خرید سنگ تزینی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صنایع سنگ هلال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه