صافی مو بدون بازگشت | صافی دائم مو بدون مواد با دستگاه

صافی مو بدون بازگشت صافی مو که با استفاده از روش های ژاپنی یا صافی مو دائمی مو انجام می شود به صورتی است که…
شهر
اصفهان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

صافی مو بدون بازگشت

صافی مو که با استفاده از روش های ژاپنی یا صافی مو دائمی مو انجام می شود به صورتی است که تا زمانی که ریشه ها رشد کنند مو های فر شما صاف باقی می ماند. که به این روش ریباندینگ گفته می شود. ریباندینگ می تواند بیشتر برای اشخاصی که قصد صافی مو خود را دارند استفاده شود. اما برای افرادی که می خواهند مو های خشک و زبر خود را درمان کنند و حالت بودن مو های خود علاقه مند هستند کراتینه احیاء توصیه می شود. بنابراین این را به خاطر داشته باشید که ریباندینگ یک نوع صافی دایمی مو می باشد که بعد از انجام آن مو های شما صاف شده و دیگر بعد از آن می توانید با مدل مو فر و حالت دار خود خدافظی کنید.

محصول صافی مو که به آن ریباندینگ نیز گفته می شود در سه شماره به بازار عرضه می شود.

  • محصول صافی مو شماره صفر برای مو های خیلی فر و وز اما بدون رنگ و دکلره

  • محصول صافی مو شماره یک برای مو های فر اما رنگ شده ای که سالم می باشند

  • محصول صافی مو شماره دو برای مو هایی که بر اثر رنگ یا دکلره وز و خشک شده اند و به دو شماره قبلی میزان صاف کنندگی کمتری برخوردار است.

روش انجام صافی مو ها یا ریباندینگ

سر و مو ها را ابتدا با شامپو مخصوص صافی مو ها شسته می شود و سپس مو ها را کاملا خشک می کنیم و سپس تقسیم بندی می کنیم. مواد را در لایه های نازک به حالت طناب کشی به مو ها میزنیم و مو ها را شانه می کنیم به همین ترتیب تمام مو را به مواد آغشته می کنیم. پس از 20 دقیقه تستی که به تست گره معروف است را در قسمت ها مختلف سر انجام می دهیم اگر گره باز نشد صافی مو انجام گرفته است .

تست گره : چند تار مو را می گیریم و گره می زنیم بین دو انگشت کمی مالش می دهیم اگر باز شود هنوز صافی مو صورت نگرفته اما اگر باز نشود صافی مو عمل کرده و سپس آرام به دم شانه گره را باز می کنیم.

مو ها را با آب گرم بدون شامپو یا نرم کننده شستشو می دهیم تا مواد صافی مو کاملا از روی مو پاک شود. سپس مو ها را با باد سشوار خشک می کنیم و در لایه های نازک با حرارت 180 تا200 درجه اتو می کنیم در این قسمت مو را به هر شکلی اتو کنید همان طور می ماند به عنوان مثال اگر هنگام اتو کشی به مو قوس دهید آن حالت در مو حفظ می شود.

مجموعه شهرزاد بانو یکی ازمراکزی است که با تضمین بسیار بالا و استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب  موهای شما را به صورت دائم با دستگاه  صاف می کند .شما مشتریان عزیز در اصفهان می توانید با خیال آسوده برای بهترین خدمات ارائه شده توسط این مجموعه ، به این مرکز مراجعه کنید .

خدمات ارائه دشه دیگر :

  • خدماتی از جمله :ژلیش ، کاشت ناخن ، ترمیم دیزان

  • مشاوره رایگان

  • صافی دائم مو با دستگاه بدون بازگشت تضمینی

بامدیریت خانم سبزواری

09134747312

صافی دائم مو بدون مواد شیمیایی

صافی مو بدون بازگشت

صافی مو دائم در اصفهان

صافی دائم مو بدون مواد با دستگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صافی مو بدون بازگشت | صافی دائم مو بدون مواد با دستگاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه