شنوایی سنجی در ونک | دفتر ارزیابی شنوایی سمعک آلفا ادیولوژیست خانم سارا باقری

شنوایی سنجی در ونک سمعک وسیله الکترونیکی است که به کمک آن افراد کم شنوا می توانند صداها را همچون افراد دیگر به راحتی بسنوند.…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

شنوایی سنجی در ونک

سمعک وسیله الکترونیکی است که به کمک آن افراد کم شنوا می توانند صداها را همچون افراد دیگر به راحتی بسنوند. سمعک همچون سایر وسایل الکترونیکی نیاز به باتری یا اتصال مستقیم به برق دارد.در کل میزان مصرف باتری سمعک بستگی به چند عامل مهم دارد که شامل : تکنولوژی سمعک ، تعداد کانال سمعک ، سایز باتری ، کیفیت باتری سمعک ، زمان انقضای باتری سمعک می باشد. بنابراین برای استفاده و خرید سمعک باید شنوایی سنجی های معتبر و قابل اطمینان مراجعه کنید تا محصولاتی با کیفیت خریداری کنید.

حال ممکن است بسیاری از افراد علاوه بر تهیه و خرید سمعک برای مشکلاتی از جمله جرم گوش ، وزوز شدن گوش ، آسیب هاس شنوایی مختلف و … به کلینیک های شنوا سنجی مراجعه کنید.

جرم گوش به طور طبیعی توسط غددی که در کانال گوش خارجی قرار دارند ترشح می شود که این ترشحات طبیعی و ضروری هستند .به نظر بعضی افراد ، مراجعه  به پزشک برای  خارج کردن جرم گوش غیرضروری است اما باید بدانیم که گوش و پرده آن بسیار ظریف و حساس هستند و به راحتی آسیب می بینند.پس هیچ وقت سعی نکنید که جرم گوش را خودتان با وسایل مختلف از گوشتان خارج کنید.

وظایف این ماده زرد رنگ و چسبناک

  • محافظت از گوش

  • جلوگیری از رشد باکتری ها و قارچ ها

  • جلوگیری از ورود حشرات

  • موثر در جلوگیری از خشکی و خارش گوش

برای تمامی مشکلات شنوایی باید به مراکز معتبر و قابل اطمینان مراجعه کنید تا بهترین خدمات را به شما بدهند.ما در اینجا شنوایی سنجی آلفا در ونک را معرفی می کنیم این مرکز به عنوان بهترین مرکز شنوایی سنجی به شما در محدوده ونک و جردن و جهان کودک و ملاصدرا معرفی می گردد و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده به این مرکز مراجعه کنید. سمعک آلفا با مدیریت ادیولوزیست خانم سارا باقری فارغ‌التحصیل رشته ادیولوژی از دانشگاه علوم پزشکی ایران . ارزیابی و سنجش شنوایی همراه با تجویز انواع سمعک در مدلهای پشت گوشی، داخل گوشی و نامرئی از برندهای آلمانی زیمنس، رکستون

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

09103061949

021-88674886

آدرس : گاندی شمالی، تقاطع با شریفی، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، طبقه همکف

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شنوایی سنجی در ونک | دفتر ارزیابی شنوایی سمعک آلفا ادیولوژیست خانم سارا باقری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه