بسته بندی انواع سبزیجات و صیفی جات در مشهد | شرکت سبزیجات بامگاه مشهد

بسته بندی انواع سبزیجات و صیفی جات در مشهد با داشتن سال ها سابقه ی کار موفق و دریافت مجوز از وزارت بهداشت به عنوان…
شهر
مشهد
اطلاعات تماس
09152436003 
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بسته بندی انواع سبزیجات و صیفی جات در مشهد

 شرکت سبزیجات و صیفی جات بامگاه در مشهد با داشتن سال ها سابقه ی کاری موفق  در زمینه بسته بندی انواع سبزیجات و صیفی جات در مشهد و دریافت مجوز از وزارت بهداشت سال ها به عنوان تولید کننده انواع  سبزیجات و صیفی جات به صورت تازه، منجمد و خشک شده می باشد.

این شرکت با شست و شوی مرحله به مرحله ای محصولات سبزیجات و صیفی جات آماده طبخ با جدید ترین و بروز ترین دستگاه های کاملا اتوماتیک تمام تلاش خود را در  جهت جلب رضایت مشتری می کند.

اگر تمایل به خرید سبزیجات خرد شده، بسته بندی شده، آماده و یا نیمه آماده دارید حتما باید از مکان های معتبر و دارای نشانه ی بهداشت و استاندارد تهیه کنید. مطمئنا سبزیجات و صیفی جات بامگاه گزینه ی مناسبی برای سفارش به صورت آنلاین و حضوری می باشد.

انواع لوبیا سبز خورد شده، پیاز چه تازه و تمیز، بامیه تمیز شده و بسته بندی شده، تره، سبزی قورمه، سبزی سوپ، سبزی خوردن، کرفس، گشنیز، ریحان، شاهین، هویج، ترب، شوید، ذرت و غیره… را با بالا ترین کیفیت و قیمت هایی استثنایی و کاملا مقرون به صرفه از شرکت تولیدی سبزیجات و صیفی جات در مشهد با مدیریت رسولی بخواهید.

خانم هایی کارمند هستند  و یا افرادی که زمان کافی برای خرید و تمیز و خورد کردن انواع سبزی و صیفی جات را ندارند انتخاب محصولات بامگاه گزینه مناسبی است. جهت مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت ها، نحوه سفارش و یا ارسال، ارسال به صورت جزیی و عمده کافی است با ما در ارتباط باشید. مطمئنا کیفیت بالا رمز موفقیت شرکت بامگاه می باشد.

تلفن تماس:

09152436003 

با مدیریت آقای رسولی 

 آدرس:بازار مواد غذایی سپاد.بین خیام شمالی ۷۵ و۷۷ روبه روی پایانه گردشگری
تلفن دفتر فروش:
۰۵۱۳۷۱۱۴۳۹۰
۰۹۱۵۲۴۳۶۰۰۳
۰۹۱۵۲۵۰۰۸۹۰

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته بندی انواع سبزیجات و صیفی جات در مشهد | شرکت سبزیجات بامگاه مشهد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه