شرکت خدمات بازرگانی دلگشا

شرکت خدمات بازرگانی دلگشا  شرکت خدمات بازرگانی دلگشا یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه ی  ترخیص کالا داخلی و ترانزیت خارجی صادرات…
شهر
مهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

شرکت خدمات بازرگانی دلگشا 

شرکت خدمات بازرگانی دلگشا یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه ی  ترخیص کالا داخلی و ترانزیت خارجی صادرات واردات کالا واستیراد،  تصدیر، وکیل اخراج کمرکی، تجاره عامه و غیره..‌.  می باشند. این شرکت با توجه به تجربه ی کافی که کسب کرده است در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند.

این شرکت با افتخار به عنوان بهترین صادر کننده استان ایلام برگزیده شده است که دارای بیش از ۱۳ سال سابقه ی خدمات گمرکی مانند صادرات، واردات و ترخیص کالا به همراه صدور گواهی مبدا می باشد.

بازاریابی، ترخیص کالا و صادرات و واردات خود را به شرکتی معتبر با افرادی حرفه ای بسپارید تا ضمن سود آوری خوبی که دارد از ضرر و زیان های احتمالی جلوگیری کنید.  با مراجعه به این گروه حرفه ای به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن کالای مورد نظر تان را از گمرک ترخیص می کنید، سود بیشتری در جیب تان باقی می ماند و قیمت تمام شده محصول برای شما کاهش پیدا می کند، زمانی که قیمت تمام شده برای شما کاهش یافت در نتیجه شما هم محصول را با قیمت منصفانه و کمتری ارائه می کنید که نتیجه این کار داشتن مشتریان بیشتر است.

مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا از گمرک توسط شرکت خدمات بازرگانی دلگشا شامل موارد زیر است:

  • گواهی های لازم
  • انبار نامه
  • ترخیصیه
  • پیش فاکتور
  • فاکتور خرید
  • ثبت سفارش
  • گواهی مبدا و غیره… که باید به گمرک تحویل داده شود

کلیه ی موارد ذکر و مراحل پیچیده ی بسیار اگر توسط شرکتی معتبر انجام شوند در  کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی و بدون اتلاف وقت و هزینه انجام خواهند شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

آدرس: مرز مهران غرفه شماره 11 شرکت خدمات بازرگانی دلگشا با مدیریت امیر یوسفی و بازرگانی امیر یوسفی

زرباطیه حدود مهران مکتب رقم 11 امیر یوسفی

تلفن تماس 09188409302

واتساپ 09100369302

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت خدمات بازرگانی دلگشا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه