شرکت حمل و نقل آریا سیر | حمل تخصصی آهن آلات در تمام نقاط کشور

شرکت آریا سیر با چندین سال سابقه ی کاری درخشان در زمینه ی حمل تخصصی آهن آلات در تمام نقاط کشور با بیش از چندین…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
09122468748
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

شرکت حمل و نقل آریا سیر

شرکت آریا سیر با چندین سال سابقه ی کاری درخشان در زمینه ی حمل تخصصی آهن آلات در تمام نقاط کشور با بیش از چندین سال سابقه ی کاری  فعالیت خود را آغاز نموده اند.  این شرکت از لحاظ امانت داری، سرعت عمل، کادر مجرب و کار بلد جزء برترین ها می باشد و انواع لوح های تقدیر را از شرکت های تولیدی و تجاری دریافت کرده است.

این شرکت حمل انواع آهن آلات،لوله ها با اینچ های بالا و لوازم خانگی علی الخصوص تجهیزات پزشکی و داروئی اولین برند های دارویی کشور تخصص و تجارب لازم را کسب کرده است. این شرکت با تجربه ی کافی که در زمینه ی حمل و نقل دارد انواع دستگاه های صنعتی سنگین ، فوق سنگین، کالا های تجاری، انواع سنگ های ساختمانی، مبلمان و غیره.. را با بهترین شرایط، ایمن ترین حالت و افرادی با مهارت بالا جا به جا می کنند.

انواع ماشین های سبک و سنگین شرکت حمل و نقل آریا سیر بهترین امکانات را به همراه بیمه ای تاثیر گذار برای مشتریان خود لحاظ می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن اجناس را صحیح و سالم به مقصد می رسانند.

برای حمل و نقل آهن آلات نوع ماشین، نحوه جا به جایی، تضمین سلامت کالا ، وسایل مورد نیاز جا به جایی و زمان تحویل بار بسیار اهمیت دارد. مشاوران ما در مرکز شرکت حمل و نقل آریا سیر بهترین خدمات را با شما عزیزان ارائه می دهند.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات این مرکز با ما در تماس باشید.

تلفن تماس با مدیریت سعیدی

09122468748 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت حمل و نقل آریا سیر | حمل تخصصی آهن آلات در تمام نقاط کشور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه