شرکت جک فورس  | تعمیرات تخصصی انرپک

اولین تولید کننده ابزار آلات هیدرولیک انرپک شرکت هیدرولیک وستا فیدار رایا که با نام تجاری جک فورس مشغول فعالیت می باشند به عنوان برترین…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

اولین تولید کننده ابزار آلات هیدرولیک انرپک

شرکت هیدرولیک وستا فیدار رایا که با نام تجاری جک فورس مشغول فعالیت می باشند به عنوان برترین و اولین تولید کننده ابزار آلات هیدرولیک انرپک، جک انرپک، پمپ انرپک، جک RC، جک RSM همچنین تعمیرات تخصصی انرپک  شناخته شده اند.

از مهم ترین محصولات تولیدی شرکت جک فورس می توان به مواردی کامل مانند جک هیدرولیکی کتابی RSM.CLPجک هیدرولیکی وسط سوراخ مانند RCH و RRH جک هیدرولیکی سری RC پمپ هیدرولیک تک زمانه و دو زمانه هفتصد بار اعم از P80, P39 و … اشاره کرد.

شما جهت بهره مندی از اطلاعات فنی با مشاوران ما در مرکز فروش تماس بگیرید. این شرکت دارای پرسنلی کار بلد و با تجربه هستند که در جهت تولید محصولات شرکت انرپک به صورت اورجینال می کوشند.

محصولاتی مانند انواع جک و پمپ هیدرولیک شرکت جک فورس به قدری با کیفیت هستند که قابلیت رقابت با نمونه های مشابه خارجی را داشته و یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش برای آن ها لحاظ شده است‌.

ابزار های مناسب جزوه ضروری ترین لوازم در امور صنعتی به حساب می آیند این ابزار ها علاوه بر این که سبب ایمنی بیشتر کاربر می شوند سبب انجام صحیح کار، کاهش زمان انجام کار، سهولت انجام کار و … هم خواهند شد.

جک فورس به عنوان تنها تولید کننده برتر انواع ابزار آلات هیدرولیکی با استاندارد ENERPAC در ایران شناخته شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره مندی از خدمات تعمیرات تخصصی انرپک و خرید محصولات بسیار با کیفیت این شرکت، مشاوره قبل از خرید، استعلام از قیمت ها و ثبت و سفارش محصولات کافی است تا با ما در تماس باشید.

هدف ما جلب رضایت مشتری عزیز می باشد.

با مدیریت: حمید رضا فتح الهی

آدرس: تهران، شهریار، شرکت صنعتی گلگون، بین خیابان ۶ و ۷ شمالی، پلاک ۲۳۱

تلفن تماس: ۰۹۱۲۹۷۲۸۶۲۹

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت جک فورس  | تعمیرات تخصصی انرپک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه