سید مهدی حسینی وکیل دعاوی املاک، اراضی، حقوقی و کیفری در گرگان

سید مهدی حسینی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در زمینه کلیه دعاوی دانش و اطلاعات لازم را دارد اما در زمینه ی دعاوی…
شهر
گرگان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

سید مهدی حسینی وکیل دعاوی املاک، اراضی، حقوقی و کیفری در گرگان

سید مهدی حسینی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در زمینه کلیه دعاوی دانش و اطلاعات لازم را دارد اما در زمینه ی دعاوی اراضی، املاک، حقوقی و کیفری به صورت تخصصی فعالیت می کند.

انواع دعاوی املاک و اراضی که سید مهدی حسینی به صورت تخصصی به آن ها رسیدگی می کند شامل موارد زیر می شود: الزام به تنظیم سند رسمی، تقسیم ملک مشاع، خلع ید، رفع مزاحمت از ملک، تصرف عدوانی، افراز ملک، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، تخلیه املاک استیجاری، تائید فسخ معامله، مطالبه وجه الزام قرار دادی، ابطال قرار داد اجاره، تعدیل اجاره بها، الزام به تحویل مبیع، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، الزام به اخذ پایان کتر و سایر دعاوی اراضی و ملکی….

داشتن یک وکیل خوب و کار بلد به شما کمک می کند تا بهترین تصمیمات را در کوتاه ترین زمان ممکن بگیرید. ایشان همچنین به عنوان یک وکیل با سابقه در زمینه ی انواع دعاوی کیفری؛ اخلال در نظم عمومی، فساد فی الارض، جعل و کلاهبر داری، رابطه نامشروع، ربا، قمار، محاربه  جرایم علیه ماموران دولتی، قتل، شبه عمد، توهین، آدم ربایی، افترا، سقط جنین، نوزاد ربایی، مزاحمت تلفنی، تهدید و غیره… تخصص کامل دارند.

در سخت ترین شرایط سید مهدی حسینی وکیل دعاوی املاک، اراضی، حقوقی و کیفری در گرگان بهترین تصمیمات را می گیرد و برای تبرعه و پیروزی پرونده تمام تلاش خود را می کند.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات این وکیل با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۱۲۸۰۷۰۳۷

وکیل پایه یک دادگستری

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سید مهدی حسینی وکیل دعاوی املاک، اراضی، حقوقی و کیفری در گرگان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه