سم نماتد کش تریگو سینجینتا

سم نماتد کش تریگو سینجینتا ترویگو نماتد کشی قوی میباشد که با داشتن ترکیبات آبامکتین به همراه مولکول های بسیار فعال برای جذب آهن، دارای…
شهر
اردبیل
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

سم نماتد کش تریگو سینجینتا
ترویگو نماتد کشی قوی میباشد که با داشتن ترکیبات آبامکتین به همراه مولکول های بسیار فعال برای جذب آهن، دارای تاثیر بالایی در کنترل نماتد و سبزینگی گیاه دارد.
مصرف تریگو بعد از انتقال نشاء از هجوم نماتد به ریشه جلوگیری می نماید.
ترویگو در خاکهای با مواد آلی بالا، دارای اثر بهتری است و اتصال به ریشه بهتری خواهد داشت. این ترکیب در خاکهای فقیر از نظر مواد آلی نیز اثری به مراتب بیشتر از محصولات رایج دارد.
آبامکتین موجود در ترویگو 20 درصد اس سی، به صورت یکنواختی در لایه 5 تا 10 سانتیمتری خاک نفوذ می کند. برخلاف فرولاسیون های معمولی آبامکتین ، ترویگو هیچ گونه اثر نامطلوبی بر روی سیستم ریشه یا قسمت های هوایی گیاه ندارد.
ترویگو باعث حفاظت ریشه ها در برابر ایجاد آلودگی به نماتد شده و می تواند به میزان بسیار قابل توجهی، گالزایی نماتد ها بر روی ریشه ها را کاهش دهد. ترویگو از این رو می تواند در کنار افزایش سبزینگی و بهبود توان رشدی گیاه به صورت همزمان مقابله با نماتد ها، تاثیر زیادی بر عملکرد نهایی گیاه داشته باشد.
اثر بخشی ترویگو مانند هر نماتد کش دیگر، بسته به؛ جمعیت نماتد در خاک، زمان بروز آلودگی، درجه حرارت و مدت زمان فعالیت نماتد در خاک متفاوت میباشد
در برخی موارد، که در اثرخسارت نماتدها عملکرد محصول بسیار پایین است با بهبود سیستم ریشه ای، افزایش محصول تا صد در صد را ایجاد می نماید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سم نماتد کش تریگو سینجینتا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه