سمیرا رشید آبادی وکیل پایه یک دادگستری در نیشابور

سمیرا رشید آبادی وکیل پایه یک دادگستری در مشهد سمیرا رشید آبادی وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی، کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی، مسلط…
شهر
نیشابور
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

سمیرا رشید آبادی وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

سمیرا رشید آبادی وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی، کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی، مسلط به زبان عربی و یک وکیل با سابقه در امر وکالت در نیشابور و مشهد می باشد. ایشان در زمینه ی پرونده های کیفری، سرقت، زورگیری، ضرب و جرح، آسیب جسمانی، دیه، جرایم پزشکی، تصادف و غیره… به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

امر وکالت یک کار کاملا تخصصی و نیازمند داشتن دانش و علم به بروز است. پیچیدگی های موجود در پرونده ها و قوانین موجود سبب شده است تا افراد به دلیل عدم آگاهی اشتباهاتی را مرتکب شوند.

در این حین کمک گرفتن از یک وکیل خانم مانند سمیرا رشید آبادی نیازی به سپری کردن روش های آزمون و خطا نیست. ایشان با سابقه ی کافی که در امر وکالت دارند به موکل خود کمک می کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین تصمیمات را بگیرند.

 زمانی که شما از خدمات سمیرا رشید آبادی وکیل پایه یک دادگستری در نیشابور استفاده می کنید اولین و مهم ترین گام یک فرآیند دادرسی یعنی طرح دعوا و تقدیم دادخواست را به خوبی طی می کنید. در نظر بگیرید که طرح دعوا تنها یکبار قابل ارائه است و اقامه دوباره ی دعوایی که اصحاب، موضوع و سبب واحدی دار  امکان پذیر نیست پس در دعاوی مطرح شده حتما از یک وکیل حرفه ای و کار بلد کمک بگیرید و از راهنمایی های وی بهره مند شوید.

جهت مشاوره ی حضوری و یا آنلاین با تعیین وقت قبلی، بهره مندی از خدمات سمیرا رشید آبادی وکیل پایه یک  و مشاور حقوقی با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۵۵۵۱۸۲۵۸

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سمیرا رشید آبادی وکیل پایه یک دادگستری در نیشابور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه